La Carpeta Entitats és l'espai personalitzat per a les entitats i el canal integral de relació entre aquestes i l'Ajuntament de Sabadell per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Aquí podreu trobar tota la informació i estat de les dades, gestions, tràmits i expedients municipals.
Dades identificadores de l'entitat. |
|
Les meves sol·licituds adreçades al registre general de l'Ajuntament. |
|
Els meus expedients, i el seu estat de tramitació. |
|
Els meus rebuts, consulteu la informació i les gestions relacionades. |
|
Les meves notificacions, consulteu la bústia de notificacions trameses per l'Ajuntament. |
Sol·licituds i comunicacions amb l'Ajuntament:
Registre Municipal d'Entitats:
Subvencions:
Altres tràmits:
Si teniu qualsevol dubte relacionat amb el funcionament de la seu electrònica, consulteu la pàgina de suport «Sobre la seu electrònica» o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la seu electrònica.