L'Ajuntament de Sabadell, amb la col·laboració del Consorci AOC, disposa del servei e-FACT com a punt general d'entrada de factures electròniques. A través d'aquest servei, podeu fer-nos arribar i consultar les vostres factures per via telemàtica, les 24 hores del dia, qualsevol dia de l'any.
Instrucció IGAS/3/2021, de 17 de desembre, relativa al registre comptable de factures de l'Ajuntament de Sabadell.
A partir del 15 de gener de 2015 s'estableix l'obligatorietat de l'ús de la factura electrònica per als proveïdors d'aquesta corporació, d'acord amb el que estableix l'article 4 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls a la factura electrònica i de creació del registre comptable de factures en el sector públic. Per tant, hi estaran obligats:
Al següent enllaç trobareu solucions senzilles i gratuïtes avalades pel Consorci AOC.
Per enviar una factura, accediu al Punt General d'Entrada de Factures i seguiu les instruccions.
La consulta de l'estat permet fer el seguiment de la tramitació de les factures electròniques presentades a l'Ajuntament a través de l'e-FACT. Accediu a la Bústia de lliurament de factures i en podeu consultar l'estat a la pestanya «Consulta d'estats».
Des d'aquí, podreu presentar i consultar qualsevol factura electrònica, així com resoldre qualsevol dubte relatiu a la presentació o la consulta, al format o a la generació de la factura.
Les dades necessàries per a la presentació de factures electròniques són les següents:
Per a consultar l'estat de tramitació de les factures, cal adreçar-se al centre gestor encarregat del servei.
Per a qualsevol dubte sobre l'elaboració i presentació de la factura electrònica, cal adreçar-se a IGAS.COMPTABILITAT@AJSABADELL.CAT