v
26/10/2021 20:06:15
Cabecera Sabadell
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



PRESENCIALMENT

Només podran fer tràmits presencials les persones no obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament els podeu consultar aquí.

Com sol·licitar-ho presencialment:

  • Informació de les oficines de registre de l'Ajuntament
  • És necessari que abans de venir consulteu per a cada procediment les oficines i requeriments de cita prèvia necessaris.
  • Recordeu que sempre que hagueu de fer un tràmit en nom d'una altra persona, cal que aporteu una autorització signada, acompanyada d'una fotocòpia del carnet d'identitat o document acreditatiu equivalent.
TELEMÀTICAMENT

El registre electrònic és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents de l'Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l'any.

Accediu al Catàleg de tràmits de l'Ajuntament de Sabadell

Per fer la sol·licitud per Internet i si el tràmit està habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi de certificat digital: idCAT, idCAT Mòbil, DNI electrònic, CERES, etc.

Podeu consultar aquí tots els certificats digitals admesos per l'Ajuntament.

Si encara no en teniu podeu sol·licitar-lo fent clic aquí.

TELEFÒNICAMENT
  • Servei 010 (Telèfon 93 745 31 10 des de fora de Sabadell o des del mòbil).
  • Atenció telefònica:
    De dilluns a dijous de 8.30 del matí a 7 de la tarda.
    Divendres de 8.30 del matí a 3 de la tarda
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat