La Carpeta Ciutadana és el canal integral de relació entre la ciutadania i l'Ajuntament per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Es tracta d'un espai personalitzat per a la ciutadania, on podreu trobar tota la informació i l'estat de les vostres dades, gestions, tràmits i expedients municipals.
Cens electoral, consulteu les dades del col·legi i el cens electoral. |
|
Les meves sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament. |
|
Els meus expedients, i el seu estat de tramitació. |
|
Els meus rebuts, consulteu la informació i feu les gestions relacionades. |
|
Les meves notificacions, consulteu la bústia de notificacions trameses per l'Ajuntament. |
|
Multes, consulteu les multes de circulació, presenta al·legacions i recursos, identificació del conductor per part del titular del vehicle. |
|
Consulta dels meus béns (vehicles, immobles, etc.). |
Sol·licituds i comunicacions amb l'Ajuntament:
Cal identificar-se amb:
Si teniu qualsevol dubte relacionat amb el funcionament de la seu electrònica, consulteu la pàgina de suport «Sobre la seu electrònica» o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la seu electrònica.