v
17/06/2021 01:07:58
Cabecera Sabadell
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



QUÈ ÉS?

La Carpeta Ciutadana és el canal integral de relació entre la ciutadania i l'Ajuntament per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Es tracta d'un espai personalitzat per a la ciutadania, on podreu trobar tota la informació i l'estat de les vostres dades, gestions, tràmits i expedients municipals.

LES MEVES DADES

Cens electoral, consulteu les dades del col·legi i el cens electoral.

Les meves sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament.

Les meves sol·licituds realitzades abans del 15 de gener de 2021.

Els meus expedients, i el seu estat de tramitació.

Els meus rebuts, consulteu la informació i feu les gestions relacionades.

Les meves notificacions, consulteu la bústia de notificacions trameses per l'Ajuntament.

Multes, consulteu les multes de circulació, presenta al·legacions i recursos, identificació del conductor per part del titular del vehicle.

Consulta dels meus bens (vehicles, immobles,...)

TRÀMITS MÉS DESTACATS PER A LA CIUTADANIA

Sol·licituds i comunicacions amb l'Ajuntament:

REQUERIMENTS PER ACCEDIR A LA CARPETA I ALS SEUS CONTINGUTS

Cal identificar-se amb:

  • DNI electrònic
  • Certificat digital idCat
  • Altres sistemes admesos d'identificació (idCAT mòbil)
  • Altres certificats digitals admesos per CATcert
MÉS INFORMACIÓ
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat