v
05/07/2022 15:47:37
Cabecera Sabadell
Inici
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



PRESENCIALMENT

NomÚs podran fer trÓmits presencials les persones no obligades a relacionar-se electr˛nicament amb l'Ajuntament d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu com˙ de les administracions p˙bliques.

Els obligats a relacionar-se electr˛nicament amb l'Ajuntament els podeu consultar aquÝ.

Com solĚlicitar-ho presencialment:

  • Informaciˇ de les oficines de registre de l'Ajuntament.
  • ╔s necessari que abans de venir consulteu per a cada procediment les oficines i requeriments de cita prŔvia necessaris.
  • Recordeu que sempre que hagueu de fer un trÓmit en nom d'una altra persona, cal que aporteu una autoritzaciˇ signada, acompanyada d'una fotoc˛pia del carnet d'identitat o document acreditatiu equivalent.
TELEM└TICAMENT

El registre electr˛nic Ús l'accÚs per mitjans electr˛nics al registre general de documents de l'Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l'any.

Accediu al CatÓleg de trÓmits de l'Ajuntament de Sabadell.

Per fer la solĚlicitud per Internet i si el trÓmit estÓ habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi de certificat digital: idCAT, idCAT M˛bil, DNI electr˛nic, CERES, etc.

Podeu consultar aquÝ tots els certificats digitals admesos per l'Ajuntament.

Si encara no en teniu podeu solĚlicitar-lo fent clic aquÝ.

TELEFĎNICAMENT
  • Servei 010 (TelŔfon 93 745 31 10 des de fora de Sabadell o des del m˛bil).
  • Atenciˇ telef˛nica:

    De dilluns a dijous de 8.30 del matÝ a 7 de la tarda.

    Divendres de 8.30 del matÝ a 3 de la tarda.