Accedeix al tràmit de consentiment per a la notificació electrònica a persones físiques.
Accedeix al tràmit de comunicació d'adreça de notificació electrònica.
La notificació electrònica és un sistema ràpid i eficaç que permet agilitzar les comunicacions entre l'Ajuntament i la ciutadania; substitueix la notificació en paper per correu postal, i redueix costos i terminis.
L'Ajuntament de Sabadell utilitza el servei e-Notum del Consorci AOC que actua com a tercera part de confiança.
En el cas de persones físiques, per poder realitzar la notificació electrònica l'Ajuntament necessita l'autorització de la persona interessada. Aquesta autorització la podeu fer en el mateix moment de la sol·licitud d'inici de qualsevol procediment. Si voleu rebre notificacions electròniques per a tots els procediments podeu comunicar-ho a través del tràmit Consentiment per a la notificació electrònica a persones físiques.
En el cas dels subjectes obligats a relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics, segons l'article 14.2 de l'LPAC, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 7 de l'Ordenança reguladora de l'administració electrònica, podeu comunicar les vostres dades a través del tràmit Comunicació o modificació de dades per a la notificació electrònica a persones jurídiques.
En el formulari caldrà que faciliteu una adreça electrònica per a rebre l'avís de posada a disposició de la notificació. Si faciliteu un número de dispositiu mòbil també rebreu el mateix avís mitjançant un missatge SMS.
Podeu accedir a través de la bústia de notificacions o de l'enllaç que rebreu en l'avís de notificació, identificant-vos mitjançant algun dels dos mecanismes següents: