Només podran fer tràmits presencials les persones no obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament els podeu consultar aquí.
Com sol·licitar-ho presencialment:
El registre electrònic és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents de l'Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l'any.
Accediu al Catàleg de tràmits de l'Ajuntament de Sabadell.
Per fer la sol·licitud per Internet i si el tràmit està habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi de certificat digital: idCAT, idCAT Mòbil, DNI electrònic, CERES, etc.
Podeu consultar aquí tots els certificats digitals admesos per l'Ajuntament.
Si encara no en teniu podeu sol·licitar-lo fent clic aquí.
De dilluns a dijous de 8.30 del matí a 7 de la tarda.
Divendres de 8.30 del matí a 3 de la tarda.