QUÈ SÓN LES CARPETES CIUTADANES?
La carpeta electrònica és un servei que permet, prèvia identificació amb DNI electrònic o certificat digital admès per CATcert, visualitzar la informació referida a les dades i tramitacions sorgides de la relació de la ciutadania amb l'Ajuntament.
Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport «Requisits tècnics per a l'ús de certificat digital» o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.
|
La Carpeta Ciutadana és el canal integral de relació entre la ciutadania i l'Ajuntament per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Es tracta d'un espai personalitzat per a la ciutadania, on podreu trobar tota la informació i l'estat de les vostres dades, gestions, tràmits i expedients municipals. |
|
La Carpeta Entitats és l'espai personalitzat per a les entitats i el canal integral de relació entre aquestes i l'Ajuntament de Sabadell per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Aquí podreu trobar tota la informació i l'estat de les dades, gestions, tràmits i expedients municipals. |
|
La Carpeta de l'empresa és el canal integral de relació entre les empreses i l'Ajuntament de Sabadell per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. En aquest sistema podreu trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits i expedients municipals. |
|
En La Carpeta Proveïdors podreu consultar informació sobre la factura electrònica, portar a terme la presentació de factures i consulta del seu estat de tramitació, i accedir a tràmits, serveis i informacions d'interès. |