v
08/08/2022 18:59:22
Cabecera Sabadell
:: Inici
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Pàgina informació de la Carpeta Ciutadana
QUÈ ÉS?

La Carpeta Ciutadana és el canal integral de relació entre la ciutadania i l'Ajuntament per mitjans electrònics disponible a qualsevol hora del dia i durant els 365 dies l'any. Es tracta d'un espai personalitzat per a la ciutadania, on podreu trobar tota la informació i l'estat de les vostres dades, gestions, tràmits i expedients municipals.

LES MEVES DADES
Botó accés a la consulta del cens electoral

Cens electoral, consulteu les dades del col·legi i el cens electoral.

Botó accés a Les meves sol·licituds

Les meves sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament.

Botó accés a Les meves sol·licituds anteriors al 15 de gener de 2021

Les meves sol·licituds realitzades abans del 15 de gener de 2021.

Els meus expedients, i el seu estat de tramitació.

Botó accés a la consulta Els meus rebuts

Els meus rebuts, consulteu la informació i feu les gestions relacionades.

Botó accés a Les meves notifiacions

Les meves notificacions, consulteu la bústia de notificacions trameses per l'Ajuntament.

Botó accés a la consulta de multes

Multes, consulteu les multes de circulació, presenta al·legacions i recursos, identificació del conductor per part del titular del vehicle.

Botó accés a la consulta de béns

Consulta dels meus béns (vehicles, immobles, etc.).

TRÀMITS MÉS DESTACATS PER A LA CIUTADANIA

Sol·licituds i comunicacions amb l'Ajuntament:

REQUERIMENTS PER ACCEDIR A LA CARPETA I ALS SEUS CONTINGUTS

Cal identificar-se amb:

  • DNI electrònic.
  • Certificat digital idCat.
  • Altres sistemes admesos d'identificació (idCAT mòbil).
  • Altres certificats digitals admesos per CATcert.
MÉS INFORMACIÓ
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat