PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
14/07/2025 17:42:28
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació del Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Bonificacions ambientals en l'IVTM per als vehicles amb etiqueta Zero i Eco



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte S'estableixen les següents bonificacions, en funció de la classificació dels vehicles al Registre de Vehicles de la Direcció General de Trànsit:

a) Vehicles classificats com a "Zero Emissions" gaudiran d'una bonificació del 75% de la quota anual de l'impost.

b) Vehicles classificats com a "Eco" gaudiran d'una bonificació del 70% de la quota anual de l'impost.

En els apartats anteriors, la bonificació es gaudirà a partir de l'any de la seva matriculació o a partir de l'any següent de la seva adaptació, i per un total de 8 exercicis fiscals.


Documentació necessària Documentació acreditativa del benefici fiscal sol·licitat.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona a Sabadell
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la sol·licitud
    Preu Tràmit gratuït
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 6 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposa l'article 14.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Servei responsable
  • Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona a Sabadell


  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 6 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en la seu electrònica, sempre que no hi hagi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que s'hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Es pot demanar cita prèvia, fent clic aquí o trucant al telèfon 932 029 802 (tributs) o 932 029 805 (multes).

  • Documentació que s'ha d'aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web