Objecte
|
Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcció.
Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.
El tràmit no recollirà incidències a la via pública relacionades amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes han de ser comunicades a través del tràmit Comunicacions d'incidències en la via pública o també poden ser comunicades a través de l'App Sabadell Espai Públic, on es pot fer el seguiment.
No es consideren queixes, suggeriments i propostes:
- Si tenen per objecte activitats o serveis que no siguin de competència municipal.
- Si la seva resolució està regulada per un marc normatiu.
- Les peticions que pretenguin reformar el sistema de funcionament o gestió dels serveis públics de contingut diferent a l'establert.
- Les sol·licituds que pretenguin el reconeixement d'un dret concret o interès subjectiu d'un particular.
- Els recursos administratius (impugnació d'actes o disposicions municipals).
- Sol·licituds subjectes al dret de petició (Llei 4/2001 de 12 de novembre, reguladora d'aquest dret).
- Les que es formulen de manera anònima o que no resulti acreditada la identitat de qui la presenta.
- Els incidents o accions ocorreguts en temps o lloc indeterminat.
- Les que no tinguin per objecte promoure la millora dels serveis municipals.
Per realitzar comunicacions no recollides en aquest tràmit s'haurà de fer servir el tràmit de Comunicacions a l'Ajuntament.
|