PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 04:05:26
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Petició de cessió de crèdit. Endós de factures i/o certificacions d'obres



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Petició de cessió de crèdit. Endós de factures i/o certificacions d'obres.

Objecte Els creditors que tinguin dret a cobrar de l'Ajuntament, per haver-se reconegut obligacions al seu favor, podran cedir el seu crèdit a favor de tercers.

Documentació necessària Petició de cessió de crèdit , utilitzant el model proposat o un equivalent que contingui totes les dades del model. Estarà subscrita i signada tant pel cessionari com pel cedent del crèdit, amb verificació ("bastanteo") de signatures i poders efectuats per l'assessoria jurídica municipal o notarial, de conformitat amb el que s'estableix en el dictamen de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa número 35/2011, d'1 de març.
A la petició cal adjuntar la justificació de tributació en algun dels impostos estatals o autonòmics (habitualment model 600 de l'Agència Tributària de Catalunya).

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada creditora i/o proveïdora o el seu representant.

Quan es pot realitzar Una vegada s'ha tingut coneixement que el crèdit a transmetre ha estat reconegut per l'Ajuntament de Sabadell, és a dir, a partir de que la factura estigui formalment aprovada.

Temps aproximat de resposta Tres mesos des de l'entrada de la sol.licitud.

Preu Tràmit gratuït.

Normativa Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

Vies de reclamació Si no esteu d'acord amb la resolució que us notifiqui l'ajuntament, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

Altra informació d'interès (més informació) Trobareu a documents relacionats el model de petició per part del proveïdor. Necessitem disposar de la documentació original, o bé si es presenta en format telemàtic, cal que tota la documentació presentada inclogui codis de verificació. L'escrit de cessió o endós haurà d'incorporar una adreça de correu electrònic del cedent als efectes de comunicacions immediates que es puguin haver d'efectuar entre l'Ajuntament de Sabadell i el titular del crèdit.

Servei responsable
  • Tresoreria.
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Telemàtica
    Justificació de tributació en algun dels impostos estatals o autonòmics: Justificació de tributació en algun dels impostos estatals o autonòmics Obligatori Telemàtica
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Obligatori Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web