PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 12:40:18
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



(FUE) Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte És el règim d'intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l'ajuntament fets o elements relatius a l'inici d'una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s'acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.

Se sotmeten a aquest règim les activitats relacionades a l'Annex III de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i les activitats consistents en unitats tècniques mòbils de caràcter temporal associades a obres d'infraestructures públiques o privades, o a activitats de tractament de residus, o a instal·lacions similars de l'annex II de l'esmentada Llei, sempre que, com a activitats independents i per les seves característiques, no estiguin associades a un emplaçament fix ni tinguin la condició d'activitats estables.

Documentació necessària
  1. Comunicació prèvia ambiental.

  2. Projecte bàsic i memòria ambiental.

  3. Certificació general tècnica acreditativa que l'activitat i les seves instal·lacions s'ajusten al projecte bàsic i la memòria ambiental i compleixen tots els requisits ambientals exigibles. Aquesta certificació anirà signada per personal tècnic competent o bé pel director de l'execució del projecte.

  4. Declaració responsable subscrita pel personal tècnic, segons model normalitzat.

  5. Certificacions ambientals específiques establertes a l'ordenança per aquells casos que l'activitat generi emissions de gasos o fums, sorolls o vibracions, llums a l'exterior en horari nocturn, aigua contaminada i/o residus no assimilables. Aquestes certificacions específiques podran ser lliurades per una entitat col·laboradora de l'Administració o pels tècnics municipals.

  6. Declaració d'impacte ambiental, o d'informe d'impacte ambiental quan escaigui.

  7. Document acreditatiu d'haver realitzat el control preventiu en matèria d'incendis i el certificat de l'acte de comprovació favorable en matèria d'incendis si es tracta d'activitats incloses als annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010.

  8. Pla de dejeccions ramaderes, en cas d'activitats ramaderes amb el consegüent informe favorable emès pel Departament competent en matèria d'agricultura i ramaderia.

  9. Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública, quan procedeixi.

  10. En el cas de no figurar en el Registre d'apoderaments (Representa), documentació que acredita la representació.

  11. Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona, si escau.
Qui el pot demanar La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.

Quan es pot realitzar La comunicació prèvia ambiental es presenta un cop finalitzades les obres i les instal·lacions necessàries per dur a terme l'activitat i prèviament a l'inici d'aquesta..

Temps aproximat de resposta Al moment.

Preu Segons Ordenança Fiscal 3.10

Pagament Autoliquidacions relacionades:

  • Autoliquidació (FUE) Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)

  • Autoliquidació (FUE) Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III) amb increment

  • Autoliquidació (FUE) Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III) amb bonificació

  • Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació.

    Vies de reclamació No es pot interposar cap recurs pel fet que no hi ha resolució.

    Requisits previs
    • Informe urbanístic favorable, quan es volen utilitzar, per a un ús concret, edificacions existents construïdes sense un ús específic.

    • Obtenció de la corresponent llicència o presentació de la comunicació prèvia d'obres quan procedeixi.

    • Obtenció de l'informe i certificació de l'acte de comprovació favorable en matèria d'incendis quan es tracti d'activitats incloses en el annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010.

    • Disposar d'una certificació lliurada per tècnic competent* que, si escau, ha de ser el director o directora de l'execució del projecte que acrediti que l'activitat i les instal·lacions s'adeqüen a l'estudi ambiental i al projecte o a la documentació presentada i que es compleixen tots els requisits ambientals.

    • Disposar de les certificacions ambientals específiques favorables, per aquells casos en què que l'activitat generi emissions de gasos o fums, sorolls o vibracions, llums a l'exterior en horari nocturn, aigua contaminada i/o residus no assimilables. Aquestes certificacions específiques podran ser lliurades per una entitat col·laboradora de l'Administració o pels tècnics municipals.

    • Disposar de la declaració d'impacte ambiental o d'informe d'impacte ambiental, en el cas que l'activitat se situï en un espai natural protegit.

    • Obtenció de la corresponent autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública, quan procedeixi.

    • Sol·licitud del permís d'abocament per les activitats incloses a l'annex I de l'Ordenança municipal d'abocaments a la xarxa de clavegueram.

    • Obtenció de l'informe favorable del Departament competent en matèria de ramaderia sobre el pla de gestió de les dejeccions ramaderes si es tracta d'activitats ramaderes.

    • Obtenció de les llicències, autoritzacions o concessions relatives a utilització o aprofitament de béns del domini públic, si escau.

    • Disposar de la pòlissa o el contracte d'assegurances o altres garanties que donen cobertura a la responsabilitat de l'activitat, si escau.

    • Informes preceptius, autoritzacions sectorials o actes de comprovació fixades per la normativa sectorial aplicable necessaris per dur a terme l'activitat (ús provisional, autorització sanitària, etc).

    • Presentar la corresponent Declaració responsable d'establiment alimentari, si escau.

    • Haver fet el pagament de la taxa municipal associada a aquest tràmit.
    Altra informació d'interès (més informació) Per acreditar que el projecte i la certificació està redactat per un tècnic competent, es pot optar entre qualsevol de les opcions següents:
    • Tota la documentació tècnica ha d'estar visada pel col·legi professional corresponent.

    • Disposar d'un certificat d'actuació professional pel corresponent col·legi professional.

    • Disposar d'un certificat del corresponent col·legi professional sobre la identitat i habilitació professional del personal tècnic i justificar que disposa d'assegurança de responsabilitat civil adient i al corrent de pagament.

    • Disposar d'una declaració responsable subscrita pel personal tècnic, segons model normalitzat.
    Servei responsable
  • Llicències i Disciplina d'Activitats. Edifici Vapor Llonch
  • Termini de resolució No s'aplica perquè és un tràmit de comunicació.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Comunicació prèvia ambiental: Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III) Obligatori Telemàtica
    Justificació del pagament de la taxa: Justificació del pagament de la taxa Obligatori Telemàtica
    Declaració responsable subscrita pel personal tècnic: Declaració responsable subscrita pel personal tècnic, segons model normalitzat Obligatori Telemàtica
    Projecte bàsic i memòria ambiental: Projecte bàsic i memòria ambiental. Obligatori Telemàtica
    Certificació general tècnica acreditativa que l'activitat i les seves instal·lacions s'ajusten al projecte bàsic o la memòria ambiental: Certificació general tècnica acreditativa que l'activitat i les seves instal·lacions s'ajusten al projecte bàsic i la memòria ambiental i compleixen tots els requisits ambientals exigibles. Aquesta certificació anirà signada per personal tècnic competent o bé pel director de l'execució del projecte. Obligatori Telemàtica
    Certificacions ambientals específiques: Certificacions ambientals específiques establertes a l'ordenança per aquells casos que l'activitat generi emissions de gasos o fums, sorolls o vibracions, llums a l'exterior en horari nocturn, aigua contaminada i/o residus no assimilables. Aquestes certificacions específiques podran ser lliurades per una entitat col·laboradora de l'Administració o pels tècnics municipals. Opcional Telemàtica
    Declaració d'impacte ambiental: Declaració d'impacte ambiental, o d'informe d'impacte ambiental quan escaigui. Opcional Telemàtica
    Document acreditatiu d'haver realitzat el control preventiu en matèria d'incendis: Document acreditatiu d'haver realitzat el control preventiu en matèria d'incendis i el certificat de l'acte de comprovació favorable en matèria d'incendis si es tracta d'activitats incloses als annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010. Opcional Telemàtica
    Pla de dejeccions ramaderes: Pla de dejeccions ramaderes, en cas d'activitats ramaderes amb el consegüent informe favorable emès pel Departament competent en matèria d'agricultura i ramaderia. Opcional Telemàtica
    Llicències, autoritzacions o concessions relatives a la utilització o aprofitament de béns del domini públic no municipal.: Llicències, autoritzacions o concessions relatives a la utilització o aprofitament de béns del domini públic no municipal. Opcional Telemàtica
    Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública: Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública, quan procedeixi. Opcional Telemàtica
    Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona: Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona, segons model normalitzat, si escau. Opcional Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web