PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 12:03:51
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Petició servei d'atenció domiciliària: servei de teleassistència



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte És un servei que ofereix als usuaris una atenció permanent davant les incidències o emergències que els puguin sorgir tot assegurant una resposta ràpida les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any. A més, ofereix un seguiment i suport telefònic en situacions d'especial rellevància (onada de calor i fred, riscos de maltractaments, seguiment de tractaments...), ja que detecta situacions de més vulnerabilitat i ofereix informació.

Documentació necessària
  • Sol·licitud de servei

  • Autorització per consultar dades a l'Agència Tributària i dades de registres de Generalitat (discapacitat, dependència...)

  • Mandat amb dades de compte bancari i autorització per cobrament domiciliat.
Qui el pot demanar La persona sol·licitant ha de complir, com a mínim, un dels criteris següents:
  • Tenir alguna patologia de base important (cardiopatia, diabetis, hipertensió, etc.)

  • Tenir problemes de desplaçament i mobilitat

  • Ser més gran de 80 anys

  • Tenir una xarxa social/familiar dèbil o nul·la
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial Centre d'atenció primària social que correspongui per domicili de la persona sol·licitant.
Temps aproximat de resposta
  • Procés de validació de documentació: 1 mes des des de l'entrada de la sol·licitud.

  • Procés d'estudi, valoració professional de la situació i tràmit de la petició: 1 mes i mig des de la validació de la documentació.

  • Alta de servei: variable en base a disponibilitat dels aparells.
Preu Segons ordenança fiscal 5.3
Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

Altra informació d'interès (més informació) Proposta de servei: el servei queda subjecte a la prescripció del professional de treball social, que valorarà la situació de necessitat.

Baixa del servei: per aconseguiment d'objectiu que fa innecessària la continuïtat del servei, per canvi de condicions, per decisió professional o per decisió de l'usuari.

La renúncia es formalitzarà en línia o presencialment amb la signatura d'un document de baixa.

Servei responsable
  • Servei d'Acció Social
  • Secció Atenció Sociosanitària, Dependència i Discapacitat
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Autorització per cobrament domiciliat: Autorització per cobrament domiciliat Obligatori Presencial
    Autorització per consulta de dades a Agència Tributària i Generalitat: Autorització per consulta de dades a Agència Tributària i Generalitat Obligatori Presencial
    Mandat amb dades de compte bancari: Mandat amb dades de compte bancari Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Presencial
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web