PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 04:35:09
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Petició servei d'atenció domiciliària: àpats a domicili



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Objecte L'objecte del servei consisteix en la preparació i lliurament a domicili d'àpats equilibrats i saludables, adaptats a les necessitats de les persones, en adequades condicions de qualitat i higiene, amb l'objectiu de garantir una alimentació equilibrada als usuaris del servei que per la seva situació física o psíquica tenen limitada l'autonomia personal en el sentit de tenir dificultats en el desplaçament per anar a comprar i fer-se el menjar, però que poden administrar-se el que se'ls facilita.

Documentació necessària
  • Sol·licitud de servei

  • Autorització per consulta de dades a l'Agència Tributària i dades de registres de la Generalitat (discapacitat, dependència...)

  • Mandat amb dades de compte bancari i autorització per a cobrament domiciliat.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada, empadronada a la ciutat, major d'edat, o el seu representant, en situació de risc social i/o dependència.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial Centre d'atenció primària social que correspongui per domicili de la persona sol·licitant.

Temps aproximat de resposta
  • Procés de validació de documentació: 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud.

  • Procés d'estudi, valoració professional de la situació i tràmit de la petició: 1 mes i mig des de la validació de la documentació.

  • Alta de servei: variable en funció de la disponibilitat del servei (hi ha un límit d'usuaris/mes).

Preu Segons ordenança fiscal 5.3

Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o el contenciós administratiu que resulti pertinent.

Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

Altra informació d'interès (més informació) Proposta de servei:
El servei queda subjecte a la prescripció del professional de treball social, que valorarà la situació de necessitat i acordarà amb l'usuari un pla de treball individual amb objectius, accions que es concretaran en un nombre d'àpats servits al seu domicili.

Baixa del servei:
Per aconseguiment d'objectiu, que fa innecessària la continuïtat del servei, per canvi de condicions, per decisió professional o per decisió de l'usuari. La renúncia es formalitzarà en línia o presencialment amb la signatura d'un document de baixa.

Servei responsable
  • Servei d'Acció Social
  • Secció Atenció Sociosanitària, Dependència i Discapacitat
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Presencial
    Autorització per cobrament domiciliat: Autorització per cobrament domiciliat Obligatori Presencial
    Autorització per consulta de dades a Agència Tributària i Generalitat: Autorització per consulta de dades a Agència Tributària i Generalitat Obligatori Presencial
    Mandat amb dades de compte bancari: Mandat amb dades de compte bancari Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Presencial
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Presencial
    Instància de Sol·licitud
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web