PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 11:41:22
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Sol·licitud de casament civil



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Objecte Els casaments civils a l'Ajuntament se celebren, per part de les persones que ho sol·licitin, en els espais de l'Ajuntament de Sabadell (Sala de Govern o Saló de Plens) les setmanes alternes, un divendres a la tarda i un dissabte al matí (hi ha un calendari fixat).

Documentació necessària
  • Fotocòpies del DNI, PASSAPORT, NIE o PERMÍS DE RESIDÈNCIA dels contraents.

  • Resolució d'autorització de matrimoni del Registre Civil o Acta de resolució d'expedient matrimonial notarial.

Qui el pot demanar Persones interessades, tenint en compte que l'edat legal mínima per contraure matrimoni són els 18 anys.
Els menors han de presentar autorització paterna en tramitar l'expedient.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta Immediat.

    Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació o declaració responsable.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que es un acte de tràmit no qualificat, no podeu interposar cap recurs, sense perjudici que pugueu al·legar la vostra oposició per a la seva consideració en la resolució que posi fi al procediment.

    Altra informació d'interès (més informació) AFORAMENT:
    • Sala de govern: 20 persones (incloent-hi contraents i testimonis).

    • Sala de plens: 80 persones (incloent-hi contraents i testimonis).

    CANVIS DE SALA o ANUL·LACIONS:
    30 dies hàbils abans de la data prefixada.

    Servei responsable
  • Protocol - Gabinet de l'Alcaldia
  • Termini de resolució Un mes a comptar des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada al registre electrònic de l'Ajuntament. Trascorregut el termini sense que l'Ajuntament hagi notificat resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Presencial
    Document Nacional d'Identitat: Document Nacional d'Identitat dels contraents Obligatori Presencial
    Document Nacional d'Identitat: Document Nacional d'Identitat dels testimonis Opcional Presencial
    Certificat Original Provisional o Definitiu del Registre civil: Certificat Original Provisional o Definitiu del Registre civil Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Presencial
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web