PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 07:23:17
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Sol·licituds per a la celebració de revetlles de Sant Joan, fogueres i recollida de la Flama del Canigó



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Llicència per l'ocupació de l'espai públic per la celebració de revetlles de Sant Joan amb foguera i recollida de la Flama del Canigó.

Documentació necessària
  • Formulari específic degudament emplenat i signat.

  • En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar omplert el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona

  • Croquis de la situació de la foguera

  • Croquis de la situació del sopar
Qui el pot demanar Entitats, associacions i col.lectius donades d'alta al Registre Municipal d'Entitats, així com comunitats de veïns o els seus representants.

Quan es pot realitzar Del 16 de maig al 31 de maig (ambdós inclosos).

Temps aproximat de resposta 10 dies hàbils des de l'entrada de la sol·licitud.

Preu Segons Ordenança fiscal 4.5.

Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

Altra informació d'interès (més informació) CONDICIONS PER A PARTICIPAR A LA RECOLLIDA DE LA FLAMA DEL CANIGÓ AMB MOTIU DE LA FESTA DE SANT JOAN 2023.

Materials:
Les entitats i col·lectius que vulguin participar en la recollida de la Flama del Canigó 2023 podran optar a una sèrie de materials que l'Ajuntament lliurarà de forma gratuïta i que es detallen a continuació:
  • Torxes de parafina per traslladar a la flama del Canigó.

  • Bengala vermella per encendre les torxes.

  • Samarretes dels Focs de Sant Joan.

Les quantitats d'aquests materials dependran de la disponibilitat del material.

Recomanacions per a la participació:
Per tal de fer donar més relleu a les activitats i, sobretot, a les diferents comitives que sortiran de la plaça del Dr. Robert una vegada encesa la torxa que haurà de portar el foc als diferents barris, us aconsellem que cada barri aporti un mínim de 5 persones.

Sol·licituds:
Per tal d'optar als materials serà imprescindible omplir els apartats corresponents del Plec de Sol·licituds per a la realització de revetlles i recollida de la Flama del Canigó 2023 (veure document adjunt).

REVETLLES
Particulars i associacions: mitjançant la presentació de la sol·licitud del present tràmit.

FOGUERES
Per demanar l'autorització per només la foguera (sense flama del Canigó ni revetlla), cal sol·licitar-ho amb el mateix formulari indicant que no es vol participar en la recollida de la flama del Canigó.


INFORMACIÓ IMPORTANT REFERENT A LES FOGUERES
Us informem que en l'àmbit de fer peticions d'ocupació de via pública en el què el foc estigui present, ja sigui com a foguera, pirotècnia, foc per fer àpats, etc., les entitats organitzadores han de demanar autorització al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya per a activitats amb foc que estiguin a menys de 500 metres de terreny forestal (sol no urbanitzable).

En aquest sentit, caldrà que les entitats organitzadores d'aquests esdeveniments (o grups de veïns a títol individual), a banda de la documentació habitual com la memòria de l'activitat, adjuntin en el moment del registre de la instància còpia de l'autorització que pot sol·licitar-se en el següent enllaç https://agricultura.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/8776-autoritzacio-activitats-risc-incendi?moda=1

Servei responsable
  • Secció de Dinamització Cultural
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 2 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Formulari específic de sol·licitud: Instància de sol·licitud Obligatori Telemàtica
    Croquis de la situació de la foguera: Document amb el croquis de la situació de la foguera (en el cas de fer la sol·licitud de foguera) Opcional Telemàtica
    Croquis de la situació del sopar: Document amb el croquis de la situació del sopar (en el cas de fer la sol·licitud per fer el sopar) Opcional Telemàtica
    Sol·licitud d'autorització per a activitats amb risc d'incendi forestal: Sol·licitud d'autorització per a activitats amb risc d'incendi forestal (en cas que les activitats amb foc estiguin a menys de 500 metres de terreny forestal (sol no urbanitzable) Opcional Telemàtica
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web