PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 07:01:39
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Ajuts del lloguer



Nivell de Modernització 1. Informació

Nivell de Modernització 1. Informació

Informació
Objecte Procediment de control i verificació del compliment dels requisits per poder tenir dret a una prorroga, durant l'any 2019 per la prestació per al pagament del lloguer. No hi ha convocatòria per nous preceptors, només per antics preceptors.

Documentació necessària Acreditació dels ingressos de tots els membres de la unitat de convivència:

  • Declaració de renda 2016 (original).

  • En el cas de no haver-la presentat: Certificat d'imputacions 2016 (agència tributària) o Certificat de pensions (2016) o certificat de l'INEM 2016 (901 11 99 99) o qualsevol acreditació d'ingressos acompanyat sempre de l'informe de vida laboral (901 50 20 50) per aquelles persones en edat laboral (de 16 a 65 anys).

  • Rebuts de l'any 2018.

  • Excepcionalment, per situacions especials Que cap dels membres de la unitat familiar no pugui justificar els ingressos amb la documentació esmentada, s'acreditaran amb la presentació d'una declaració responsable, juntament amb un informe socioeconòmic pels serveis socials.


Si s'han produït canvis respecte a l'any 2017:

Canvis en les dades de la unitat de convivència:

  • Si el sol·licitant o algun membre de la unitat de convivència ha canviat la seva situació econòmica o laboral (atur, jubilació, separació, viduïtat): Acreditació dels ingressos de l'any en curs.

  • Si ha variat el nombre de membres de la unitat de convivència: Certificat de convivència actualitzat.

  • Si heu canviat d'habitatge: Nou contracte de lloguer. Referència cadastral (el contracte ha d' estar incrit i dipositada la fiança a l'incasol)


Canvis en les dades bancàries:

  • Si ha variat qualsevol dels números de compte del perceptor: nous números de compte on pagueu el lloguer o cobreu la prestació.

  • Pagament per rebut domiciliat: notificar aquest canvi indicant que les noves dades són les que consten als rebuts que s'aporten.

  • Pagament per transferència bancària: nous números de compte bancari del propietari o representant legal de l'habitatge on pagueu el lloguer.


ALTRES CANVIS:

  • Les persones que s'han separat o divorciat des de la data en què se'ls va concedir la prestació han de presentar la sentència de separació i/o conveni regulador (original).

  • En cas d'una discapacitat sobrevinguda, cal aportar el certificat acreditatiu de l'ICASS del grau de disminució reconeguda (original).
Qui el pot demanar Antics sol.licitants Perceptors de la prestació 2017

Quan es pot realitzar Tot l'any

Canals de tramitació presencial
  • Registre de Vimusa


  • Temps aproximat de resposta 6 mesos des de l'entrada de la sol·licitud.

    Preu Tràmit gratuït

    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 6 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs adminsitratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

    Recursos possibles Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Altra informació d'interès (més informació) FORA DE CONVOCATÒRIA quan hi ha canvis s'han de comunicar:
    Canvi de domicili:
    • Han de comunicar les dates de finalització i alta contracte nou a "l'exposo" del tràmit

    • Han de comunicar la referència cadastral

    • Original i còpia del nou contracte de lloguer

    • Certificat d'empadronament de l'habitatge llogat

    Canvi de número de compte del propietari:
    • Han de comunicar la data de baixa i alta dels números de compte

    • Primer rebut del pagament (original i còpia), tant si és per transferència bancària com per càrrec a compte

    Canvi de número de compte del sol·licitant:
    • Des del qual paga el lloguer: ordre de transferència bancària on consta el nou número de compte

    • On vol rebre l'ajut: sol·licitud de transferència bancària segons model vigent, signat i segellat per l'entitat bancària i el sol·licitant

    Canvi de situació laboral:
    • Vida laboral actualitzada on consta el canvi (901.50.20.50), document que acredita el canvi (original i còpia): contracte laboral, certificat del SOC, certificat de pensió...

    Canvi de l'import del lloguer:
    • Annex al contracte o acord signat amb el propietari on consta el canvi d'import del lloguer

    Si és una modificació al respecte de l'IPC no cal notificar-ho.
    Canvi de les dades del rebut:
    • Rebut (original i còpia) on consta el canvi de dades: NIF de l'emissor del rebut, sufix i referència.

    Canvi de forma de pagament:
    * Han de comunicar la data d'inici del canvi
    • Per transferència bancària: ordre de transferència i 1r rebut (original i còpia)

    • Per rebut domiciliat: 1r rebut (original i còpia) on consta el NIF de l'emissor del rebut, sufix i referència.

    Baixes:
    • Motiu de la baixa

    • Data de la baixa

    • Nova adreça de notificació
    Servei responsable
  • VIMUSA
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 6 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a l'oficina de Vimusa, podeu fer-ho fent clic aquí.

  • Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web