PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 10:34:57
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Informe social acreditatiu d'existència d'exclusió residencial a efectes de garantir els subministraments bàsics



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Impedir la interrupció dels subministraments d'aigua, d'electricitat o de gas als nuclis de convivència en situació de risc d'exclusió residencial d'acord amb el que estableix la Llei 24/2015, del 29 de juliol, de mesures urgents per afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica.

Documentació necessària
  • Sol·licitud

  • Avís d'interrupció del subministrament d'aigua, electricitat i/o gas.

  • Darrera factura d'aigua, electricitat i/o gas impagada.

És imprescindible ser el titular del contracte de subministrament per poder gestionar l'informe. Si no és titular del comptador:
  • Justificant del canvi de titularitat per part de la companyia.

  • Tres darreres nòmines dels majors de 16 anys en actiu.

Per a les persones en situació de dependència energètica:
  • Informe de salut sobre situació de dependència energètica emès pels serveis de salut

Per a les persones amb grau de discapacitat reconeguda per la Generalitat:
  • Certificat de reconeixement de grau de discapacitat

Per a les persones amb reconeixement de gran dependència (Nivell 3):
  • Certificat de reconeixement de grau de dependència
Qui el pot demanar
  • El propietari o el titular del contracte de lloguer de l'habitatge.

En ambdós casos és necessari que es tracti de persones físiques, empadronades a l'habitatge, que sigui el domicili habitual destinat a ús domèstic a Sabadell, titulars del contracte de subministrament i que els nuclis de convivència es trobin en situació d'exclusió residencial:
  • Si es tracta de persones que viuen soles: 2 vegades l'IRSC (Indicador de renda de Suficiència de Catalunya, que es pot consultar al web www.gencat.cat)

  • Si es tracta d'unitats de convivència de més d'una persona: 2,5 vegades l'IRSC

  • En cas de persones discapacitades o amb gran dependència: 3 vegades l'IRSC
Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta 30 dies hàbils des de la presentació de la sol·licitud. L'informe tindrà una vigència de fins a 12 mesos a partir que s'hagi emès, sense perjudici de la renovació.

    Preu Tràmit gratuït.

    Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació o declaració responsable.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que és de tràmit no qualificat, no podeu interposar cap recurs, sens perjudici que pugueu al·legar la vostra oposició perquè sigui considerada en la resolució que posi fi al procediment, d'acord amb el que disposa l'article 112.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Altra informació d'interès (més informació)
    • El ciutadà haurà de presentar la instància amb tota la documentació per obtenir la valoració de l'Informe d'Exclusió Residencial.

    • Si la documentació és incomplerta, té un màxim de 10 dies hàbils per completar-la portant-la al c. del Sol.

    • Si la documentació no es presenta dins del termini de 10 dies hàbils, la demanda queda desestimada.
      Més informació trucant al número de telèfon 93 745 40 45 / 93 727 06 15 o a través del següent correu electrònic: ude@ajsabadell.cat
    Servei responsable
  • Servei d'Acció Social
  • Cita prèvia instància
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Avís d'interrupció del subministrament d'aigua, electricitat i/o gas: Avís d'interrupció del subministrament d'aigua, electricitat i/o gas. Obligatori Ambdues
    Darrera factura d'aigua, electricitat i/o gas impagada: Darrera factura d'aigua, electricitat i/o gas impagada. Obligatori Ambdues
    Justificant del canvi de titularitat per part de la companyia i les tres darreres nòmines dels majors de 16 anys en actiu.: Si no és titular del comptador Opcional Ambdues
    Informe de salut sobre situació de dependència energètica emès pels serveis de salut: Per a les persones en situació de dependència energètica Opcional Ambdues
    Certificat de reconeixement de grau de discapacitat.: Per a les persones amb grau de discapacitat reconeguda per la Generalitat Opcional Ambdues
    Certificat de reconeixement de grau de dependència: Per a les persones amb reconeixement de gran dependència (Nivell 3) Opcional Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona de tots els menbres majors de 16 anys que formin part de la unitat de convivència Opcional Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web