v
23/04/2021 11:24:19
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Peticiˇ de retirada de vehicles abandonats a la via p˙blica



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Peticiˇ de retirada de vehicles abandonats a la via p˙blica
Objecte Retirada de vehicles abandonats a la via p˙blica.
Documentaciˇ necessÓria Formulari especÝfic degudament emplenat i signat i qualsevol altre document que el ciutadÓ consideri oport˙.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada, major d'edat, o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canal de tramitaciˇ presencial
  • Oficina de registre Can Marcet

  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 5 dies hÓbils des de l'entrada de la solĚlicitud
    Preu TrÓmit gratu´t
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 3 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposiciˇ davant el mateix ˛rgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, o bÚ directament recurs contenciˇs administratiu davant el Jutjat Contenciˇs Administratiu de la provÝncia de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu com˙ de les administracions p˙bliques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicciˇ contenciosa administrativa. No obstant aix˛, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) ╔s important posar el mÓxim de dades per poder identificar el vehicle: del lloc, matrÝcula, color i/o marca del mateix.
    Servei responsable Seguretat i Civisme - Unitat de Vehicles de Policia Municipal
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 3 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat