Nom del tràmit
|
Certificat històric de convivència
|
Objecte
|
Certificar les persones empadronades en una mateixa adreça durant un període determinat, sempre que s'aporti autorització de tots els majors d'edat i s'acrediti la representació dels menors d'edat (referència normativa Resolució 30/01/15 INE i Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal).
|
Documentació necessària
|
- DNI, NIE o passaport en vigor. - Sol·licitud expressa on es fa constar l'organisme que sol·licita la informació i persones amb les que cal acreditar la residència. - En cas d'actuar per representació: caldrà aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona". - La representació dels menors d'edat caldrà acreditar-la amb el Llibre de família o certificat de naixement, i la de les persones incapacitades, amb la corresponent Resolució judicial.
|
Qui el pot demanar
|
Persones empadronades a Sabadell, majors d'edat o menors emancipats, personalment o mitjançant autorització, i els representants legals dels menors d'edat i dels incapacitats legalment. La representació sempre s'ha d'acreditar: els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document identificatiu, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada. La representació dels menors d'edat i dels incapacitats legalment s'acredita mitjançant el llibre de família, document identificatiu o resolució judicial sobre custòdia, segons sigui el cas.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any
|
Canals de tramitació presencial
|
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
|
Temps aproximat de resposta
|
10 dies hàbils des de la data de la sol·licitud
|
Preu
|
Tràmit gratuït
|
Altra informació d'interès (més informació)
|
La vigent normativa padronal estableix l'obligatorietat de que s'aporti l'autorització de totes les persones majors d'edat que han de figurar en un certificat de convivència, i acreditar la representació dels menors d'edat i de les persones incapacitades.
- Quan s'actua per representació: s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona".
- Les peticions NO presencials de certificats que sol·liciten l'enviament per correu postal: rebran el document al domicili d'empadronament.
- Cal fer una petició per escrit, signada, on consti la informació padronal que es sol·licita i el motiu per al qual necessiten el certificat. També ha d'incloure l'autorització de les persones majors d'edat que han de figurar en el certificat, i acreditar la representació dels menors d'edat.
- La documentació necessària perquè es pugui atendre la petició, s'haurà d'enviar a la secció del Padró d'Habitants, escanajada a l'adreça de correu electrònic: padro@ajsabadell.cat, o per fax al número 93 745 33 74.
|
Servei responsable
|
Padró d'Habitants
|
Cita prèvia
|
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
|