Nom del tràmit
|
Alta, baixa i modificacions al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes.
|
Objecte
|
Tramitar l'alta, la baixa o la modificació de les dades al registre d'entitats ciutadanes de Sabadell, de les entitats sense ànim de lucre de Sabadell inscrites als registre municipal d'entitats de Sabadell, al registre d'entitats corresponent de la Generalitat o al registre oficial que correspongui.
|
Documentació necessària
|
- Imprés específic (signat per/la president/a o persona delegada). És obligatori emplenar tots els camps. - NIF de l'entitat (original i fotocòpia). - Còpia del DNI, NIE o passaport del / de la president/ a de l'entitat. - En cas de representant fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la persona delegada i certificat del secretari de l'entitat on consti la delegació. - Els estatuts diligenciats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o òrgan competent (original i fotocòpia per compulsar). - Si els estatuts no estan segellats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o un òrgan competent, o bé si l'entitat constituïda és el resultat d'una fusió d'entitats, cal aportar la resolució de l'organ competent del registre comunicant l'alta (original i fotocòpia per compulsar). - En cas de creació d'una entitat per fusió cal, a més, l'acta fundacional de l'assemblea general de constitució de la nova entitat (original i fotocòpia per compulsar) i també una carta de l'entitat resultant de la fusió, sol·licitant la baixa de les entitats fusionades i indicant-ne la raó social i el número del Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes, si hi havien estat donades d'alta. - Si l'entitat que sol·licita l'alta en el registre és una delegació, caldrà adjuntar-hi, a més, un certificat emès pel secretari o president de l'entitat central que acrediti l'adreça de la seu de la delegació a Sabadell i el nom del delegat.
SOL·LICITUD DE MODIFICACIÓ
- Imprès específic degudament emplenat. - Si la modificació que voleu comunicar és un canvi de raó social cal aportar la resolució del Registre d'Associacions de la Generalitat o òrgan competent, acceptant la nova denominació (original i fotocòpia per compulsar) i els nous estatuts, si escau (original i fotocòpia per compulsar).
SOL·LICITUD DE BAIXA
- Imprès específic degudament emplenat. - Acta de l'assemblea en què s'acorda la dissolució de l'entitat (original i fotocòpia per compulsar).
|
Qui el pot demanar
|
El president o presidenta de l'entitat o persona en qui pugui delegar segons els estatuts.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any.
|
Temps aproximat de resposta
|
30 dies dies naturals des de l'entrada de la sol·licitud.
|
Preu
|
Tràmit gratuït.
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
|
Vies de reclamació
|
Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Servei responsable
|
Participació Ciutadana.
|
Termini de resolució
|
El termini màxim en que s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de l'Ajuntament de Sabadell.
|