v
17/04/2021 11:14:44
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Alta, baixa i modificacions al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Alta, baixa i modificacions al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes.
Objecte Tramitar l'alta, la baixa o la modificació de les dades al registre d'entitats ciutadanes de Sabadell, de les entitats sense ànim de lucre de Sabadell inscrites als registre municipal d'entitats de Sabadell, al registre d'entitats corresponent de la Generalitat o al registre oficial que correspongui.
Documentació necessària - Imprés específic (signat per/la president/a o persona delegada). És obligatori emplenar tots els camps.
- NIF de l'entitat (original i fotocòpia).
- Còpia del DNI, NIE o passaport del / de la president/ a de l'entitat.
- En cas de representant fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la persona delegada i certificat del secretari de l'entitat on consti la delegació.
- Els estatuts diligenciats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o òrgan competent (original i fotocòpia per compulsar).
- Si els estatuts no estan segellats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o un òrgan competent, o bé si l'entitat constituïda és el resultat d'una fusió d'entitats, cal aportar la resolució de l'organ competent del registre comunicant l'alta (original i fotocòpia per compulsar).
- En cas de creació d'una entitat per fusió cal, a més, l'acta fundacional de l'assemblea general de constitució de la nova entitat (original i fotocòpia per compulsar) i també una carta de l'entitat resultant de la fusió, sol·licitant la baixa de les entitats fusionades i indicant-ne la raó social i el número del Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes, si hi havien estat donades d'alta.
- Si l'entitat que sol·licita l'alta en el registre és una delegació, caldrà adjuntar-hi, a més, un certificat emès pel secretari o president de l'entitat central que acrediti l'adreça de la seu de la delegació a Sabadell i el nom del delegat.

SOL·LICITUD DE MODIFICACIÓ

- Imprès específic degudament emplenat.
- Si la modificació que voleu comunicar és un canvi de raó social cal aportar la resolució del Registre d'Associacions de la Generalitat o òrgan competent, acceptant la nova denominació (original i fotocòpia per compulsar) i els nous estatuts, si escau (original i fotocòpia per compulsar).

SOL·LICITUD DE BAIXA

- Imprès específic degudament emplenat.
- Acta de l'assemblea en què s'acorda la dissolució de l'entitat (original i fotocòpia per compulsar).
Qui el pot demanar El president o presidenta de l'entitat o persona en qui pugui delegar segons els estatuts.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Temps aproximat de resposta 30 dies dies naturals des de l'entrada de la sol·licitud.
Preu Tràmit gratuït.
Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
Vies de reclamació Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
Servei responsable Participació Ciutadana.
Termini de resolució El termini màxim en que s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de l'Ajuntament de Sabadell.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Telemàtica
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Telemàtica
Formulari Registre d'Entitats: Formulari Registre d'Entitats Obligatori Telemàtica
Resolució de l'organ competent del registre comunicant l'alta: Resolució de l'organ competent del registre comunicant l'alta Obligatori Telemàtica
Resolució del Registre d'Associacions acceptant la nova denominació : Resolució del Registre d'Associacions acceptant la nova denominació Opcional Telemàtica
Estatuts diligenciats pel Registre d'Associacions: Estatuts diligenciats pel Registre d'Associacions Obligatori Telemàtica
Acta de dissolució de l'entitat: Acta de dissolució de l'entitat Opcional Telemàtica
Acta fundacional de l'assemblea general de constitució: Acta fundacional de l'assemblea general de constitució Opcional Telemàtica
Certificat que acrediti ubicació a Sabadell: Certificat que acrediti ubicació a Sabadell Opcional Telemàtica

Tramitació Telemàtica
Tramitar
Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat