v
20/04/2021 03:49:14
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat de pagament de l'Impost Increment Valor Terreny



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Certificat de pagament de l'Impost Increment Valor Terreny
Objecte Document que acredita el pagament de l'Impost de l'Increment del Valor del Terreny.
Documentaciˇ necessÓria DNI
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada propietÓria o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta Al moment
    Preu TrÓmit gratu´t
    Servei responsable Tresoreria
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Presencial

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat