v
20/04/2021 03:49:14
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat de pagament de l'Impost Increment Valor Terreny



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Certificat de pagament de l'Impost Increment Valor Terreny
Objecte Document que acredita el pagament de l'Impost de l'Increment del Valor del Terreny.
Documentació necessària DNI
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada propietària o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta Al moment
    Preu Tràmit gratuït
    Servei responsable Tresoreria
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Presencial

    Tramitació Presencial
    Descarregar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat