v
22/04/2021 19:00:15
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Exempcions i bonificacions de la Taxa de Guals



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Exempcions i bonificacions de la Taxa de Guals
Objecte Si un subjecte passiu de la taxa considera que el gual estÓ emparat per qualsevol benefici fiscal, ho ha de solĚlicitar de forma expressa.

Documentaciˇ necessÓria NIF
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada que sigui titular d'un gual o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud
    Preu TrÓmit gratu´t
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 6 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administratiu que resulti pertinent.

    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposiciˇ davant el mateix ˛rgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, d'acord amb el que disposa l'article 14.2 del Text refˇs de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de marš. No obstant aix˛, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Servei responsable Gestiˇ TributÓria: IAE, Vehicles, Guals, Residus
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 6 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.

    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat