v
17/04/2021 00:52:51
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Reclamaciˇ sobre el Pressupost General anual



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Reclamaciˇ sobre el Pressupost General anual.
Objecte Formular reclamacions en relaciˇ amb el pressupost general de l'Ajuntament de Sabadell.
Documentaciˇ necessÓria InstÓncia genŔrica
En el cas que no faci la solĚlicitud la persona interessada, s'haurÓ d'aportar emplenat el model d'autoritzaciˇ per tramitar en nom d'una altra persona.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar Durant el termini d'exposiciˇ p˙blica establert a l'edicte publicat ButlletÝ Oficial de la ProvÝncia.
Canals de tramitaciˇ
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud.
    Preu TrÓmit gratu´t.
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de3 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administrat
    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs contenciˇs administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de JustÝcia de Catalunya en el termini de dos mesos a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, d'acord amb el que disposen els articles 112.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu com˙ de les administracions p˙bliques, i 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicciˇ contenciosa administrativa. No obstant aix˛, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Servei responsable Serveis Econ˛mics.
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 3 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.
    Cita prŔvia Podeu reservar aquÝ o trucar al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

    Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat