Nom del tràmit
|
Canvi de domicili al Padró d'Habitants
|
Objecte
|
Modificar al Padró d'habitants l'adreça (canvi dins del municipi de Sabadell)
|
Documentació necessària
|
- Cal emplenar i signar el model específic de sol·licitud de canvi de domicili. Pels menors d'edat i pels incapacitats legalment, signaran els seus representants legals. - DNI, NIE o passaport en vigor - En cas d'actuar per representació: cal aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona" - Títol de propietat (escriptura, contracte de compravenda, nota del registre...) - Contracte vigent d'arrendament d'habitatge per a ús de residència habitual, acompanyat de l'últim rebut de lloguer.
|
Qui el pot demanar
|
Persones empadronades a Sabadell que hagin modificat el seu domicili.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any.
|
Canals de tramitació presencial
|
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
|
Temps aproximat de resposta
|
Al moment
|
Preu
|
Tràmit gratuït.
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
|
Vies de reclamació
|
Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Altra informació d'interès (més informació)
|
Document acreditatiu de la identitat: Els documents identificatius han d'estar en vigor. Un document caducat no és vàlid, excepte si es presenta juntament amb la sol·licitud de renovació.
És imprescindible aportar el document identificatiu original de la persona que fa el tràmit i els originals o les fotocòpies de la resta de persones, majors d'edat, que sol·liciten i signen l'alta. Pel que fa als menors i als incapacitats legalment veure els apartats corresponents.
|
Servei responsable
|
Padró d'Habitants.
|
Termini de resolució
|
Inmediat
|
Cita prèvia
|
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
|