v
17/04/2021 00:33:49
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Reclamaciˇ de vehicles



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Reclamaciˇ de vehicles
Objecte La reclamaciˇ es pot fer per diversos motius: que el contribuent consideri que n'estÓ exempt, per duplicitat en la liquidaciˇ o bÚ per error en qualsevol dada.

Documentaciˇ necessÓria NIF i matricula del vehicle
Per modificacions en les caracterÝstiques tŔcniques d'un vehicle:
- PermÝs de circulaciˇ
- Fitxa tŔcnica

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada titulars del vehicle o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud
    Preu TrÓmit gratu´t
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 6 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administratiu que resulti pertinent.

    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs contenciˇs administratiu davant el Jutjat del Contenciˇs Administratiu de Barcelona, de conformitat amb els articles 8.1, 25.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicciˇ Contenciˇs Administrativa.

    Servei responsable Gestiˇ TributÓria: IAE, Vehicles, Guals, Residus
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 6 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.

    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat