Nom del tràmit
|
Homologació o renovació d'empreses distribuïdores de sacs de runa i contenidors.
|
Objecte
|
Concedir a les empreses autoritzades el reconeixement pel que fa a la seva idoneïtat per recollir runa i altres materials de la construcció, mitjançant la instal·lació de sacs i contenidors a les vies públiques de Sabadell.
Les homologacions s'han de renovar anualment. Qualsevol variació que es produeixi en relació amb la documentació presentada s'ha de notificar a l'Ajuntament, a la vegada que s'ha de justificar documentalment. L'homologació resta condicionada al dipòsit d'una fiança de 900 ¤ i afecta el compliment de les obligacions establertes a l'Ordenança Municipal Reguladora de la Instal·lació, el Dipòsit i la Retirada de Contenidors de Terra i Runa a la Via Pública.
|
Documentació necessària
|
- Formulari específic degudament emplenat i signat. - Fotocòpia DNI/CIF. - Fotocòpia de constitució de la societat, degudament inscrita al registre Mercantil. - Fotocòpia dels poders del representant legal de l'empresa, degudament inscrit al Registre Mercantil. - Fotocòpia del DNI del representant legal de l'empresa. - Fitxa tècnica del contenidor. - Certificat d'homologació de fabricació dels sacs de runa. - En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona".
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol empresa distribuïdora de sacs de runa i contenidors o el seu representant.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any.
|
Canals de tramitació
|
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
|
Temps aproximat de resposta
|
3 mesos des de l'entrada de la sol·licitud.
|
Preu
|
Tràmit gratuït.
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
|
Vies de reclamació
|
Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Servei responsable
|
Ocupació de Via Pública. Carrer de Pau Claris, 100. Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9 a 15 h. 93 745 34 00 viapublica@ajsabadell.cat
|
Termini de resolució
|
El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
|
Cita prèvia
|
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
|