v
22/04/2021 20:03:56
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Homologaciˇ o renovaciˇ d'empreses distribuidores de sacs de runes i contenidors



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Homologaciˇ o renovaciˇ d'empreses distribu´dores de sacs de runa i contenidors.
Objecte Concedir a les empreses autoritzades el reconeixement pel que fa a la seva idone´tat per recollir runa i altres materials de la construcciˇ, mitjanšant la instalĚlaciˇ de sacs i contenidors a les vies p˙bliques de Sabadell.

Les homologacions s'han de renovar anualment. Qualsevol variaciˇ que es produeixi en relaciˇ amb la documentaciˇ presentada s'ha de notificar a l'Ajuntament, a la vegada que s'ha de justificar documentalment. L'homologaciˇ resta condicionada al dip˛sit d'una fianša de 900 Ą i afecta el compliment de les obligacions establertes a l'Ordenanša Municipal Reguladora de la InstalĚlaciˇ, el Dip˛sit i la Retirada de Contenidors de Terra i Runa a la Via P˙blica.
Documentaciˇ necessÓria - Formulari especÝfic degudament emplenat i signat.
- Fotoc˛pia DNI/CIF.
- Fotoc˛pia de constituciˇ de la societat, degudament inscrita al registre Mercantil.
- Fotoc˛pia dels poders del representant legal de l'empresa, degudament inscrit al Registre Mercantil.
- Fotoc˛pia del DNI del representant legal de l'empresa.
- Fitxa tŔcnica del contenidor.
- Certificat d'homologaciˇ de fabricaciˇ dels sacs de runa.
- En el cas que no faci la solĚlicitud la persona interessada, s'haurÓ d'aportar emplenat el model "Autoritzaciˇ per tramitar en nom d'una altra persona".
Qui el pot demanar Qualsevol empresa distribu´dora de sacs de runa i contenidors o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitaciˇ
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud.
    Preu TrÓmit gratu´t.
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 3 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposiciˇ davant el mateix ˛rgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, o bÚ directament recurs contenciˇs administratiu davant el Jutjat Contenciˇs Administratiu de la provÝncia de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ d'aquesta notificaciˇ, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu com˙ de les administracions p˙bliques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicciˇ contenciosa administrativa. No obstant aix˛, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Servei responsable Ocupaciˇ de Via P˙blica.
    Carrer de Pau Claris, 100.
    Horari d'atenciˇ: de dilluns a divendres de 9 a 15 h.
    93 745 34 00
    viapublica@ajsabadell.cat
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 3 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Opcional Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    InstÓncia de SolĚlicitud
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat