v
22/04/2021 18:38:17
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat d'empadronament fins a la defunció



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Nom del tràmit Certificat d'empadronament fins a la defunció
Objecte Certifica l'empadronament d'una persona fins a la data de la seva defunció.
Documentació necessària DNI, NIE o passaport en vigor, de la persona que fa la sol·licitud.
En tots els casos s'ha d'aportar el certificat de defunció.

Cal que la persona que demana el certificat acrediti l'interès legítim i aporti, entre d'altres:
- Documentació conforme és hereu/hereva (testament, certificat d'últimes voluntats, etc.).
- A part del document d'identitat, documentació que acrediti el parentiu amb la persona difunta (llibre de família, certificació de naixement, etc.).
Qui el pot demanar Persones que acreditin un interès legítim: familiars de primer grau, hereus.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta Màxim 10 dies hàbils des del moment que presenta la sol.licitud
    Preu Tràmit gratuït
    Altra informació d'interès (més informació) Els documents identificatius han d'estar en vigor. Un document caducat no és vàlid, excepte si s'acompanya de la sol·licitud de renovació.

    Quan s'actua per representació: els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document d'identitat, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada.
    La representació dels menors d'edat i dels incapacitats legalment s'acredita mitjançant el llibre de família i el document identificatiu o resolució judicial sobre custòdia, segons sigui el cas.

    Les peticions NO presencials (telefòniques, Internet, etc.) que s'han d'enviar al domicili només es lliuraran a l'adreça on estigui empadronat l'interessat i s'han d'acreditar (*):
    1. Cal fer una petició per escrit, signada, on consti la informació padronal que es sol·licita i el motiu per al qual necessiten el certificat. També ha d'incloure una còpia del document identificatiu del sol·licitant (passaport, DNI, NIE, etc.) per ambdues cares.
    Un cop emplenat aquest document de sol·licitud l'han d'enviar al departament per fax, al núm. 93 745 33 74, o bé escanejat, a l'adreça de correu electrònic: padro@ajsabadell.cat.
    (*) S'han d'acreditar excepte en el cas que es disposi del certificat digital.

    2. Enviar adjunta la documentació que acrediti l'interès legítim.
    Servei responsable Padró d'Habitants
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Presencial
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Presencial
    Acreditació de parentiu amb la persona difunta: Acreditació de parentiu amb la persona difunta Obligatori Presencial
    Documentació conforme és hereu/va: Documentació conforme és hereu/va Obligatori Presencial
    Certificat de defunció.: Certificat de defunció. Obligatori Presencial

    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat