v
17/04/2021 09:27:32
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Ajornament o fraccionament de deutes amb l'Ajuntament de Sabadell



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Ajornament o fraccionament de deutes amb l'Ajuntament de Sabadell
Objecte Pagar de forma fraccionada o ajornar el deute, tant en perÝode voluntari com en perÝode executiu.
Es poden ajornar o fraccionar sempre amb solĚlicitud prŔvia de persona interessada i quan la seva situaciˇ econ˛mica financera li impedeixi efectuar, de forma transit˛ria, el pagament en els terminis establerts.
Per els deutes en perÝode voluntari el termini de presentaciˇ de les solĚlicituds serÓ abans de la finalitzaciˇ d'aquest. Pel que fa als deutes en perÝode executiu abans de l'execuciˇ foršosa.

Documentaciˇ necessÓria - Formulari especÝfic d'ajornament
- En el cas que no faci la solĚlicitud la persona interessada, s'haurÓ d'aportar emplenat el model d'Autoritzaciˇ per tramitar en nom d'una altra persona. Si es tracta d'una societat caldrÓ c˛pia dels poders o escriptures de la societat adjuntant la c˛pia del DNI de l'administrador.
- N˙mero de compte de l'entitat bancÓria
- Documentaciˇ acreditativa de la situaciˇ econ˛mica per a persones fÝsiques: n˛mina, pensiˇ, atur, justificant SOC, justificant Seguretat Social, darrera declaraciˇ de renda presentada, extractes comptes bancaris dels darrers 30 dies o bÚ c˛pia del resum anual dels comptes corrents. TambÚ podrÓ aportar-se qualsevol altra informaciˇ de carÓcter socioecon˛mic que ajudi a valorar la situaciˇ del contribuent com per exemple informe de Serveis Socials.
- Documentaciˇ acreditativa de la situaciˇ econ˛mica per persones jurÝdiques: balanš de situaciˇ i compte de resultats dels tres darrers exercicis degudament aprovats i presentats al Registre Mercantil, balanš de situaciˇ tancat a la data de solĚlicitud o darrer balanš mensual o trimestral de l'any de quŔ es disposi, degudament signat per l'administrador de l'empresa, fotoc˛pia de la declaraciˇ de l'impost sobre societats del darrer exercici, fotoc˛pia del resum anual dels comptes corrents. Puntualment extractes comptes bancaris dels darrers 30 dies o bÚ c˛pia del resum anual dels comptes corrents.
- Garantia aportada en el cas de deutes superiors a 9.000 Ą (preferentment aval bancari).


Qui el pot demanar Qualsevol persona ineteressada o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Gestiˇ TributÓria-Oficina d'Atenciˇ TributÓria
  • Temps aproximat de resposta 6 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud
    Preu TrÓmit gratu´t
    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) La tramitaciˇ de la solĚlicitud de fraccionament i ajornament es farÓ nomÚs a travÚs de cita prŔvia. Abans Ús imprescindible la presentaciˇ de la solĚlicitud per registre d'entrada o a travÚs d'instÓncia amb certificat digital.

    Durant la tramitaciˇ de la solĚlicitud el deutor haurÓ d'efectuar el pagament del termini, fracciˇ o fracciones proposats en aquella (art.51.2. del RD 939/2005 RGR).

    Els comptes per realitzar els ingressos sˇn:
    - Deutes perÝode voluntari al Banco Sabadell -> ES20 0081 5154 2400 0158 8560
    - Deutes perÝode executiu al Banco Sabadell -> ES41 0081 5154 2400 0164 9971

    El fraccionament o ajornament haurÓ d'incloure tot el deute que es trobi en perÝode executiu.

    NO es podrÓ fraccionar o ajornar en el segŘents casos:
    - Si ho prohibeix la llei o la normativa municipal.
    - Taxa de grua.
    - Multes de trÓnsit amb bonificaciˇ (abans de dictar-se resoluciˇ sancionadora).
    - Quan s'hagi cobert la totalitat del deute per embargaments de bÚns, a excepciˇ que es garanteixi l'import del deute amb aval i es formalitzi abans de la realitzaciˇ dels mateixos o es justifiquin circumstÓncies d'especial precarietat.
    - Quan el deute s'hagi declarat mitjanšant autoliquidaciˇ i no hagi estat presentada amb anterioritat o conjuntament amb la solĚlicitud d'ajornament o fraccionament.
    - Les solĚlicituds presentades pels obligats al pagament que hagin incomplert reiteradament els ajornaments o fraccionaments concedits o no hagin formalitzat les garanties corresponents.

    Servei responsable Gestiˇ TributÓria / Relacions amb els contribuents
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 6 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.

    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a l'oficina d'Atenciˇ TributÓria, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
    Dades bancÓries: Dades bancÓries Obligatori Ambdues
    Documentaciˇ acreditativa de la situaciˇ econ˛mica: Documentaciˇ acreditativa de la situaciˇ econ˛mica Obligatori Ambdues
    Garantia aportada: Garantia aportada Opcional Ambdues
    Poders o escriptures de la societat: Poders o escriptures de la societat Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat