v
17/04/2021 10:12:59
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Llicència per realitzar successius talls de carrer (concert)



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Llicència per dur a terme successius talls de carrer (concert).
Objecte Llicència per a l'ocupació temporal no habitual d'aturada i/o d'estacionament de vehicles per desenvolupar una activitat (treballs de construcció, mudances, càrregues i descàrregues), els quals representin ocupació parcial o total de la calçada i/o vorera, de forma successiva amb un mínim de 12 ocupacions anuals.
Documentació necessària - Formulari específic degudament emplenat i signat.
- Fotocòpia de constitució de la societat, degudament inscrita al registre Mercantil.
- Fotocòpia dels poders del representant legal de l'empresa, degudament inscrit al Registre Mercantil.
- Fotocòpia del DNI del representant legal de l'empresa.
- Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i últim rebut acreditatiu d'estar al corrent de pagament.
- Plànol de senyalització de l'ocupació del carrer (en cas d'empreses amb un únic emplaçament d'ocupació).
- En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona".
Qui el pot demanar Qualsevol empresa interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació
  • Oficina de registre Can Marcet
  • Temps aproximat de resposta 2 mesos des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Segons Ordenança Fiscal 4.5 secció 6a.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Altra informació d'interès (més informació) Els concerts són "bosses d'ocupacions" anuals que es paguen amb caràcter anticipat a qualsevol tall de carrer i que comporten una simplificació de la gestió de les ocupacions.

    A partir del moment en que s'adopta aquesta modalitat l'interessat podrà sol·licitar un tall de carrer a través de l'adreça electrònica viapublica@ajsabadell.cat segons les condicions específiques acordades dins la llicència de concert.

    En cas de desestimació per part de l'interessat i segons l'ordenança fiscal 4.5 , un cop autoritzada i notificada l'ocupació, la persona titular de l'autorització no podrà reclamar la devolució de les taxes. Únicament procedirà la devolució de les taxes quan no es realitzi l'ocupació per causes no imputables al subjecte passiu.
    Servei responsable Ocupació de Via Pública.
    Carrer de Pau Claris, 100.
    Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9 a 15 h.
    93 745 34 00
    viapublica@ajsabadell.cat
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 2 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
    Cita prèvia
    • Oficina de registre Can Marcet

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
    Pòlissa d'assegurança de RC: Pòlissa d'assegurança de RC Obligatori Ambdues
    Últim rebut de l'assegurança: Últim rebut de l'assegurança Obligatori Ambdues
    Poders del representant legal de l'empresa: Poders del representant legal de l'empresa Obligatori Ambdues
    Constitució de la societat: Constitució de la societat Obligatori Ambdues
    Plànol de senyalització de l'ocupació del carrer: Plànol de senyalització de l'ocupació del carrer Obligatori Ambdues

    Tramitació Presencial
    Instància de Sol·licitud
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat