v
20/04/2021 02:42:25
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



SolĚlicitud del Servei de Mediaciˇ ComunitÓria



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit SolĚlicitud del Servei de Mediaciˇ ComunitÓria.
Objecte El Servei de Mediaciˇ ComunitÓria Ús un servei municipal que treballa per generar espais d'interrelaciˇ social per tractar conflictes i problemÓtiques que afecten la comunitat, a partir dels principis i els instruments que la mediaciˇ posa a l'abast.

Des del Servei de Mediaciˇ, oferim l'accÚs a processos de mediaciˇ, per a la gestiˇ de conflictes entre persones o grups de persones, independentment de l'Ómbit de relaciˇ en el que s'originen: ve´nal, comunitat de ve´ns i ve´nes, familiar, escolar, associatiu, espai p˙blic, etc.
Documentaciˇ necessÓria Formulari especÝfic.
Qui el pot demanar Qualsevol persona, establiment o empresa censades a la ciutat, entitats i associacions, centres educatius, o persones que tinguin un conflicte amb persones fÝsiques o jurÝdiques censades de la ciutat.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitaciˇ
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC

  • Servei de Sabadell Mediaciˇ

  • Temps aproximat de resposta A partir de rebre la solĚlicitud de mediaciˇ, en un termini de 2 o 3 dies ens posem en contacte amb la persona solĚlicitant per donar cita per una reuniˇ informativa de mediaciˇ.
    Preu TrÓmit gratu´t.
    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) El procÚs de mediaciˇ estÓ subjecte als principis de : voluntarietat, confidencialitat, colĚlaboraciˇ i respecte, bona fe i imparcialitat de la persona mediadora.

    QU╚ FA LA PERSONA MEDIADORA?

    - Orientar i valorar les diferents opcions i vies de resoluciˇ d'un conflicte.
    - Facilitar la comunicaciˇ entre les parts.
    - Garantir que els acords sˇn igualment satisfactoris per totes les parts.

    QUINS CONFLICTES
    Atenem qualsevol tipus de conflicte entre persones o grups de persones, que es pugui resoldre mitjanšant un PACTE.

    - Conflictes VE¤NALS.
    - Conflictes a les COMUNITATS DE PROPIETARIS.
    - Conflictes FAMILIARS.
    - Conflictes originats en el Ómbit de les relacions ESCOLARS.
    - Conflictes sorgits a l'Ómbit de les ASSOCIACIONS i entitats.
    - Conflictes de convivŔncia a l'ESPAI P┌BLIC.

    Excepte: Queixes contra l'Ajuntament o conflictes en quŔ l'Ajuntament Ús part; conflictes mercantils o de consum. Conflictes amb un procediment judicial obert.
    Servei responsable Servei de Mediaciˇ ComunitÓria. Programa d'Intervenciˇ ComunitÓria i Mediaciˇ.
    C. del Ferrer de Blanes , 25 .
    TelŔfon 93 7453172.
    Horari d'atenciˇ de 9 a 15 h i dues tardes. Amb cita prŔvia.
    mediacio@ajsabadell.cat
    www.sabadell.cat/mediacio
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Per demanar cita al Servei de Mediaciˇ, podeu fer-ho trucant al telŔfon 93 745 31 72 o enviant un correu mediacio@ajsabadell.cat


  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    InstÓncia de SolĚlicitud
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat