v
23/04/2021 09:44:40
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat hist˛ric de residŔncia. Gestiˇ



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Certificat hist˛ric de residŔncia. Gestiˇ.
Objecte Certifica els moviments padronals de les persones empadronades al municipi, des del padrˇ del 1986.
Documentaciˇ necessÓria - DNI, NIE o passaport en vigor
- En cas d'actuar per representaciˇ: caldrÓ aportar emplenat el model "Autoritzaciˇ per tramitar en nom d'una altra persona".
- La representaciˇ dels menors d'edat caldrÓ acreditar-la amb el Llibre de famÝlia o certificat de naixement, i la de les persones incapacitades, amb la corresponent Resoluciˇ judicial.
Qui el pot demanar Persones empadronades a Sabadell, majors d'edat i els menors emancipats, personalment o mitjanšant autoritzaciˇ, i els representants legals dels menors d'edat i dels incapacitats legalment.

La representaciˇ sempre s'ha d'acreditar: els majors d'edat que atorguin autoritzaciˇ per solĚlicitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constÓncia de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. ╔s imprescindible que la persona que fa el trÓmit s'identifiqui amb l'original del seu document identificatiu, i que aporti l'original o fotoc˛pia del document de la persona representada.

La representaciˇ dels menors d'edat i dels incapacitats legalment s'acredita mitjanšant el llibre de famÝlia, document identificatiu o resoluciˇ judicial sobre cust˛dia, segons sigui el cas.
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta Al moment
    Preu Gratu´t
    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) Els documents identificatius han d'estar en vigor. Un document caducat no Ús vÓlid, excepte si s'acompanya de la solĚlicitud de renovaciˇ.

    Quan s'actua per representaciˇ: els majors d'edat que atorguin autoritzaciˇ per solĚlicitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constÓncia de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. ╔s imprescindible que la persona que fa el trÓmit s'identifiqui amb l'original del seu document identificatiu, i que aporti l'original o fotoc˛pia del document de la persona representada.

    La representaciˇ dels menors d'edat i dels incapacitats legalment s'acredita mitjanšant el llibre de famÝlia i el document identificatiu o resoluciˇ judicial sobre cust˛dia, segons sigui el cas.
    Servei responsable Padrˇ d'Habitants
    Termini de resoluciˇ Al moment
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat