v
17/04/2021 00:41:03
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Consulta de rebuts domiciliats



Nivell de Modernització 1. Informació

Nivell de Modernització 1. Informació

Informació
Nom del tràmit Consulta de rebuts domiciliats
Objecte Facilitar al contribuent amb rebuts domiciliats la seva consulta.
Documentació necessària DNI/NIF/NIE
Els 5 darrers números del compte
Import carregat (indicar decimal amb un punt)

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada que tingui domiciliats els seus rebuts o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Gestió Tributària-Oficina d'Atenció Tributària
  • Temps aproximat de resposta Al moment
    Preu Tràmit gratuït
    Servei responsable Gestió Tributària/ Relacions amb els contribuents
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a l'oficina d'Atenció Tributària, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat