v
17/04/2021 01:04:36
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Comunicació/sol·licitud de baixa i/o renúncia activitat



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Comunicació / sol·licitud de baixa i/o renúncia d'una activitat
Objecte Comunicar la baixa de l'exercici de l'activitat i/o la renúncia a la llicència o comunicació prèvia d'obertura de l'activitat.
Documentació necessària

- Comunicació de baixa d'activitat i/o renúncia.
- En el supòsit que la persona que tramita la transmissió de titularitat no sigui la persona titular de l'activitat, caldrà aportar una autorització per tramitar-la en nom d'una altra persona, segons model normalitzat D-301.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada que disposi d'una llicència, comunicació prèvia o declaració responsable, o el seu representant legal.
Quan es pot realitzar Tot l'any
Temps aproximat de resposta Dependrà del títol habilitant:
- Per comunicació i declaracions responsables al moment
- Per llicències 3 mesos des de l'entrada de la sol·licitud
Preu Tràmit gratuït
Silenci administratiu Dependrà del títol habilitant:
- Per comunicació i declaracions no resulta d'aplicació
- Per llicències el termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
Vies de reclamació Dependrà del títol habilitant:
- Per comunicació i declaracions responsables no es pot interposar cap recurs al no haver-hi resolució.
- Per llicències: Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
Servei responsable Llicències i Disciplina d'Activitats
Termini de resolució Dependrà del títol habilitant:
- Per comunicació i declaracions responsables no hi ha resolució.
- Per llicències el termini màxim en que s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà estimada.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

Tramitació Presencial
Instància de Sol·licitud
Tramitació Telemàtica
Tramitar
Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat