v
22/04/2021 20:17:29
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Consulta/AudiŔncia sobre les Ordenances Fiscals i reguladores dels preus p˙blics



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Consulta / audiŔncia sobre les Ordenances Fiscals i reguladores dels preus p˙blics.
Objecte Formular suggeriments o aportacions en relaciˇ a les ordenances fiscals i reguladores dels preus p˙blics.
Documentaciˇ necessÓria Per internet: formulari web especÝfic del trÓmit degudament emplenat.

PresŔncial: InstÓncia genŔrica degudament omplerta i signada. En el cas que no faci la solĚlicitud la persona interessada, s'haurÓ d'aportar emplenat el model "Autoritzaciˇ per tramitar en nom d'una altra persona".
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada afectada per les ordenances fiscals o el seu representant.
Quan es pot realitzar Durant el termini de consulta p˙blica establert a l'edicte publicat al taulell electr˛nic.
Canals de tramitaciˇ
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud.
    Preu TrÓmit gratu´t.
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 3 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciˇs administratiu corresponent.
    Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs contenciˇs administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de JustÝcia de Catalunya en el termini de dos mesos a comptar de l'endemÓ de la recepciˇ de la notificaciˇ.
    Servei responsable Serveis Econ˛mics.
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim per notificar la resoluciˇ Ús de 3 mesos a comptar des de l'entrada al registre de l'Ajuntament de Sabadell. Transcorregut el termini sense que s'hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat