v
17/04/2021 00:50:09
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Autorització per festa/sopar veïnal al carrer durant la revetlla de Sant Joan i Sant Pere



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Autorització per fer una festa o un sopar veïnal al carrer durant la revetlla de Sant Joan i de Sant Pere.
Objecte Autorització per dur a terme els dies 23 i 28 de juny sopars veïnals als carrers de la ciutat amb motiu de les revetlles de Sant Joan i Sant Pere, respectivament.
Documentació necessària - Formulari específic que inclou declaració responsable.
- Còpia del DNI, NIE o passaport del representant.
- Programa d'activitats.
- En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona".
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar 2020: revetlla de Sant Joan i Sant Pere, del 12 de maig al 9 de juny.
Canals de tramitació
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 15 dies naturals des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima a la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que consideri pertinent.
    Vies de reclamació Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Altra informació d'interès (més informació) - L'Ajuntament no facilitarà material logístic (cadires, taules, tarimes) ni farà retirada de vehicles.
    Servei responsable Participació Ciutadana.
    Termini de resolució El termini màxim en que s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de l'Ajuntament de Sabadell.
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitació Presencial
    Descarregar
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat