v
22/04/2021 19:32:40
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Modificació de la inscripció a activitats esportives municipals



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Modificació de la inscripció a activitats esportives municipals.
Objecte Modifica la inscripció a les activitats esportives municipals: dades d'inscripció com telèfons, missatges electrònics, número de compte corrent, titular del compte o grups sol·licitats.
Documentació necessària - Document identificatiu en tots els casos.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada inscrita en les activitats esportives o el seu representant.
Quan es pot realitzar Des del període de preinscripció fins al final de les activitats.
Canals de tramitació
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta Un mes des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamació El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
    Servei responsable Regidoria d'Esports.
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és d'1 mes a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada
    Cita prèvia Podeu reservar aquí o trucar al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitació Presencial
    Descarregar
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat