v
17/04/2021 01:50:32
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Llicència d'ús d'una parada als mercats municipals



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Llicència d'ús d'una parada als mercats municipals
Objecte Sol·licitar una llicència d'ús d'una parada, local i/o altres espais dels mercats municipals.
Tot i que els espais dels mercats municipals s'adjudiquen mitjançant un concurs públic en què s'atorguen concessions per a un determinat període de temps, quan no hi ha convocatòria oberta de concurs s'atorguen llicències temporals d'ús fins a la celebració de concurs.
Documentació necessària Instància genèrica demanant una llicència d'ús, indicant el tipus i número de l'espai (parada núm. ...), el mercat municipal i l'activitat que es vol exercir.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta Tres mesos des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Segons Ordenança fiscal 4.3
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de tres mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Altra informació d'interès (més informació) Mercats municipals: Central, de la Creu Alta, dels Merinals, de Torre-romeu i de Campoamor
    Servei responsable Regidoria de Comerç, Consum i Turisme (Secció de Mercats)
    Adreça: carrer de les Tres Creus, 202 - 08203 Sabadell
    Telèfon: 93 745 31 83
    Correu electrònic: comerciconsum@ajsabadell.cat
    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitació Presencial
    Descarregar
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat