Nom del tràmit
|
Llicència per obertura, la pavimentació i la modificació de camins rurals
|
Objecte
|
Poder dur a terme l'obertura, la pavimentació i la modificació de camins rurals.
|
Documentació necessària
|
- Fitxa tècnica càlcul Impost sobre construccions, instal·lacions i obres. - Declaració responsable exercici professional (DRO1) (excepte si es presenta la documentació visada). - Designació de l'empresa constructora. - Document d'acceptació signat-segell centre gestor de residus autoritzat. - Si el camí està inclòs en el [PEP]BAMAS documentació justificativa del compliment del Pla Especial. - Estudi de gestió i residus de construcció i demolició. - Estudi de seguretat i salut en la construcció o estudi bàsic, visat. - Fotografies estat actual del camí. - Full de càlcul de la base imposable de l'Impost sobre construccions, instal·lacions i obres, segons model normalitzat, en els supòsits d'aplicació dels índexs o mòduls contemplats a l'Ordenança Fiscal 2.4. - Full d'assupció de la direcció facultativa per tècnic competent. - Justificant de pagament de l'Impost sobre construccions, instal·lacions i obres (Ordenança Fiscal 2.4). - Justificant de pagament de la taxa (Ordenança Fiscal 3.9). - Plànol de situació, emplaçament i règim urbanístic aplicable, amb base topogràfica a escala adequada i amb indicació de l'àmbit d'intervenció. - Topogràfic a escala mín. 1:500. - Pressupost de les obres a executar, si escau. - Projecte tècnic i visa.
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona interessada o el seu representant
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any Les sol·licituds de pròrrogues cal demanar-les dins el termini de vigència de l'autorització de l'obra.
|
Canal de tramitació presencial
|
Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme
|
Temps aproximat de resposta
|
1 mes des de l'entrada de la sol·licitud
|
Preu
|
Segons Ordenança fiscal 3.9. Taxa per intervenció municipal en les obres i usos. Per exempcions i bonificacions veure el contingut de la ordenança.
Segons Ordenança fiscal 2.4. Impost sobre construccions, instal·lacions i obres. Per exempcions i bonificacions veure el contingut de la ordenança.
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada. En cap cas s'adquiriran per silenci administratiu facultats urbanístiques que contravinguin el Text Refós de la Llei d'Urbanisme, el seu reglament o el planejament urbanístic aplicable, ni aquelles que comprometin la titularitat de béns o drets de domini públic, o sòls que el planejament destini a sistemes.
|
Vies de reclamació
|
Si no esteu conformes amb la resolució que se us notifiqui, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Altra informació d'interès (més informació)
|
Si es tracta de finques incloses en els àmbits assenyalats pel pla especial de protecció vigent al municipi, tant per béns concrets com per actuacions en ambients protegits, s'aportarà la documentació específica exigida per la seva normativa. Així com la documentació dels elements auxiliars de la construcció, l'informe de Servituds aeronàutiques (AESA), si és el cas, i l'informe de Prevenció i seguretat en matèria d'incendis.
En cas de produir-se un alteració cadastral s'ha de presentar la declaració corresponent. El termini és de dos mesos comptats des de l'endemà al fet, acte o negoci objecte de la declaració. Els models de declaració i la documentació necessària es poden trobar al següent enllaç Adreceu-vos al telèfon 93 745 33 57 Secció de Cadastre de l'Ajuntament de Sabadell per qualsevol consulta.
Es tramitaran també tots els permisos pertinents que afectin al domini públic (afectacions a la via pública, mobiliari urbà, subministres).
|
Servei responsable
|
Servei de Llicències. Edificació. C. del Sol, 1 937 453 176 llicencies@ajsabadell.cat
|
Termini de resolució
|
El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és d'1 mes a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat.
|
Cita prèvia
|
Per demanar cita al SACU, podeu fer-ho fent clic aquí o enviant un correu a sac.urbanisme@ajsabadell.cat
|