v
17/04/2021 01:26:14
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Renovació de Targeta gratuïta de transport públic municipal: Persones majors de 65 anys



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Renovació de la targeta gratuïta de transport públic municipal: persones més grans de 65 anys.
Objecte Renovar, quan el període de validesa hagi caducat, la targeta per a l'ús gratuït del transport públic a persones més grans de 65 anys amb baixos ingressos.
Documentació necessària - DNI
- Justificant d'ingressos de la pensió i/o pensions de l'INSS de l'any en curs
- En cas de no rebre cap pensió, certificat acreditatiu de l'INSS que no rep cap prestació
Qui el pot demanar Persones que disposin de targeta, que hagi expirat el període de validesa i que continuïn complint el requisits per poder-hi accedir.
Persones empadronades a Sabadell, més grans de 65 anys i que no sobrepassin el salari mínim interprofessional de l'any en curs.
Quan es pot realitzar Tot l'any
La renovació es pot fer a partir de 30 dies abans que caduqui la targeta anterior.
Canals de tramitació
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta Al moment si presenta la documentació.
    15 dies des de l'entrada de la sol·licitud si cal fer consulta diferida amb valoració de documentació o consulta interadministrativa.
    Preu Tràmit gratuït
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos.La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
    Altra informació d'interès (més informació) - Hi pot haver persones que tinguin 65 anys però que encara no estiguin jubilades. En aquest cas, se'ls pot fer igualment, si reuneixen la resta de requisits (empadronament i ingressos igual o inferiors al SMI (950,00 ¤).
    - No comptabilitzen els ingressos per dependència.
    - L'INSS emet un certificat de pensions que inclou prestacions de l'ICASS (Generalitat de Catalunya) amb un a prestació econòmica PER CUIDADOR (que és de la llei de la dependència). Aquesta prestació NO s'ha de comptabilitzar com a pensió en el moment d'atorgar el carnet bus. Aquesta prestació no apareix en el certificat que envia l'INSS als domicilis cada any actualitzant les pensions. Es comptabilitzen únicament les pensions de l'INSS.
    - És imprescindible la presència de la persona interessada, no s'admeten autoritzacions.
    Servei responsable Regidoria d'Acció Social
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues

    Tramitació Presencial
    Descarregar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat