v
17/04/2021 02:03:08
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Petició servei d'atenció domiciliària: atenció domèstica



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Nom del tràmit Servei d'atenció domiciliària: atenció domèstica
Objecte És el servei de suport destinat a mantenir en condicions d'ordre i higiene la llar de l'usuari i les seves pertinences d'ús quotidià. Està destinat a aquelles persones que el seu nivell de dependència que no els permeti portar una vida autònoma i que per la seva situació personal, familiar i/o econòmiques no tenen possibilitats de realitzar ni pagar la neteja del domicili. El servei estarà realitzat per auxiliars de neteja de la llar i la serva funció serà exclusivament la neteja del domicili de l'usuari.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada, empadronada a la ciutat, major d'edat, en situació de risc social i/o dependència o el seu representant.
Documentació necessària Sol·licitud de servei.
Autorització per consulta de dades a Agència Tributària i dades de registres de Generalitat (discapacitat, dependència...).
Mandat amb dades de compte bancari i autorització per cobrament domiciliat.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació Presencial.
Canals de tramitació Procés de validació de documentació: 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud.
Procés d'estudi, valoració professional de la situació i tràmit de la petició: 1 mes i mig des de la validació de la documentació.
Alta de servei: variable en funció de la disponibilitat d'hores i de la urgència de la situació.
Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es produeixi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
Preu Segons ordenança fiscal 5.3
Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
Servei responsable Servei d'Acció Social
Cita prèvia Cita prèvia a Acció Social. 93 745 32 20 o programacioacciosocial@ajsabadell.cat

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Presencial

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat