v
17/04/2021 10:48:21
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Autoritzaciˇ per la rehabilitaciˇ d'una sepultura monumental del cementiri



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Autoritzaciˇ per la rehabilitaciˇ d'una sepultura monumental del cementiri
Objecte SolĚlicitar autortitzaciˇ per rehabilitar una tomba, panteˇ o mausoleu del Cementiri municipal.
Documentaciˇ necessÓria - InstÓncia genŔrica
- DNI de la persona o persones titulars del dret funerari

3 c˛pies signades de la proposta tŔcnica en format dossier enquadernat, amb el segŘent contingut:
- Mem˛ria explicativa
- Pressupost
- Fotografies
- PlÓnols estat actual
- PlÓnols proposta
- Annex estudi bÓsic de seguretat

Declaraciˇ Responsable signada per tŔcnic competent
Nomenament Contractista

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada titular de sepultures monumentals del Cementiri municipal, o el seu representant.

Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Serveis Funeraris de Sabadell Torra SA
  • Temps aproximat de resposta 3 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud
    Silenci administratiu El termini mÓxim per resoldre aquest procediment Ús de 3 mesos. La manca de notificaciˇ expressa de la resoluciˇ dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva solĚlicitud desestimada.

    Vies de reclamaciˇ Recurs de reposiciˇ dins del termini d'un mes. Recurs contenciˇs administratiu dins el termini de dos mesos.

    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) Per a actuacions de poca entitat com el pintat de la barana de forja, fer la sol.licitud prŔviament a l'aportaciˇ de la proposta tŔcnica.
    Termini de resoluciˇ El termini mÓxim en quŔ s'ha de notificar la resoluciˇ expressa Ús de 3 mesos a comptar des de la data en quŔ la solĚlicitud hagi tingut entrada en el registre electr˛nic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels sup˛sits que puguin ocasionar la suspensiˇ o ampliaciˇ del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.

    Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat