v
17/04/2021 11:15:56
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



SolĚlicitud de casament civil



Nivell de Modernitzaciˇ 1. Informaciˇ

Nivell de Modernitzaciˇ 1. Informaciˇ

Informaciˇ
Nom del trÓmit SolĚlicitud de casament civil
Objecte Els casaments civils a l'Ajuntament es celebren, per part de les persones que ho solĚlicitin, en els espais de l'Ajuntament de Sabadell les setmanes alternes, un divendres a la tarda i un dissabte al matÝ.
Documentaciˇ necessÓria - Document acreditatiu d'haver tramitat l'expedient de matrimoni al Registre Civil.
- En cas de que ja tinguin testimonis, fotoc˛pia del DNI (poden ser de 2 a 4).
Qui el pot demanar Persones interessades, tenint en compte que l'edat legal mÝnima per contraure matrimoni sˇn els 18 anys.
Els menors han de presentar autoritzaciˇ paterna en tramitar l'expedient.
Quan es pot realitzar Tot l'any
Temps aproximat de resposta Immediat
Preu Segons l'ordenanša fiscal de casaments 3.15
Silenci administratiu No resulta d'aplicaciˇ en ser un trÓmit de comunicaciˇ o declaraciˇ responsable
Vies de reclamaciˇ Contra aquest acte, que es un acte de trÓmit no qualificat, no podeu interposar cap recurs, sense perjudici que pugueu alĚlegar la vostra oposiciˇ per a la seva consideraciˇ en la resoluciˇ que posi fi al procediment.
Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) Amb motiu de les circumstÓncies actuals, la peticiˇ de casament civil s'ha de realitzar al correu electr˛nic alcaldia@ajsabadell.cat, enviant adjuntes c˛pies del document acreditatiu de l'expedient del Registre Civil i dels DNIs dels nuvis, i indicant un telŔfon de contacte i al mÚs aviat possible es donarÓ resposta per buscar data per la celebraciˇ.

Aforament:
- Sala de govern 20 persones
- Sala de plens 80 persones

*Amb motiu de les mesures de prevenciˇ actuals, els aforaments de les Sales s'han vist redu´ts a 10 i 30, respectivament.

Servei responsable Secretaria del Gabinet de l'Alcaldia
Termini de resoluciˇ Un mes a comptar des de la data en que la solĚlicitud hagi tingut entrada al registre electr˛nic de l'Ajuntament. Trascorregut el termini sense que l'Ajuntament hagi notificat resoluciˇ, la solĚlicitud s'entendrÓ desestimada.

Documentaciˇ a aportar
Tipus Presentaciˇ
Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
Document Nacional d'Identitat: Document Nacional d'Identitat dels contraents Obligatori Ambdues
Document Nacional d'Identitat: Document Nacional d'Identitat dels testimonis Opcional Ambdues
Certificat Original Provisional o Definitiu del Registre civil: Certificat Original Provisional o Definitiu del Registre civil Obligatori Ambdues

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat