v
23/04/2021 10:33:24
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat serveis prestats a l'Ajuntament de Sabadell



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Certificat serveis prestats a l'Ajuntament de Sabadell
Objecte Aportar a la persona que ha treballat a l'ajuntament una justificaciˇ del seu vincle laboral o nomenament.
Documentaciˇ necessÓria InstÓncia genŔrica especificant en quin servei de l'Ajuntament va treballar
Qui el pot demanar Qualsevol persona que hagi treballat o treballi a l'Ajuntament
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitaciˇ presencial
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta 2 mesos des de l'entrada de la solĚlicitud
    Altra informaciˇ d'interŔs (mÚs informaciˇ) A instÓncia de part interessada es pot solĚlicitar la rectificaciˇ del contingut del Certificat.
    Servei responsable Servei de Recursos Humans
    Cita prŔvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquÝ o trucant al telŔfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de m˛bil).

  • Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat