Nom del tràmit
|
Llicència de connexió a la xarxa de serveis de la via pública amb afectació superior a 10ml
|
Objecte
|
Autoritzar la instal·lació, substitució, modificació, trasllat o supressió a les xarxes de serveis de la via pública amb afectació calçada i vorera superior a 10 ml (xarxes de gas, aigua, electricitat, telèfon i telecomunicacions), ja siguin en galeries de serveis, tubulars, soterrades o aèries.
|
Documentació necessària
|
Justificant pagament taxa segons ordenança fiscal 3.9 Justificant ICIO segons ordenança fiscal 2.4 Full d'assumpció de la direcció d'obra Plànol emplaçament escala no inferior a 1:500 Plànol de senyalització i afectació al trànsit, en el cas de ser una obra en calçada Projecte tècnic o documentació tècnica amb certificat del col·legi professional sobre la identitat i habilitació professional de cadascun dels tècnics de l'obra (excepte si es presenta la documentació visada) Documentació específica PEPS
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol empresa autoritzada per la realització d'aquestes obres o el seu representant.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any
|
Canals de tramitació
|
Telemàtic/electrònic
|
Temps aproximat de resposta
|
2 mesos des de l'entrada de la sol·licitud.
|
Preu
|
Segons Ordenança fiscal 3.9 Segons Ordenança fiscal 2.4
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
|
Vies de reclamació
|
Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Servei responsable
|
Infraestructures Urbanes
|
Termini de resolució
|
El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 2 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
|
Cita prèvia
|
Cita prèvia al número de telèfon 93 745 32 96 en horari de 9h a 14h
|