v
23/04/2021 11:24:59
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Pròrroga llicència de connexió a la xarxa de serveis de la via pública



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Pròrroga de la llicència de connexió a la xarxa de serveis de la via pública.
Objecte Pròrrogar la llicència per a la instal·lació, substitució, modificació, trasllat o supressió a les xarxes de serveis de la via pública (xarxes de gas, aigua, electricitat, telèfon i telecomunicacions), ja siguin en galeries de serveis, tubulars, soterrades o aèries.
Documentació necessària Formulari específic degudament emplenat i signat.
En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model d'Autorització per tramitar en nom d'una altra persona.
Qui el pot demanar Qualsevol empresa autoritzada per la realització d'aquestes obres o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació
Temps aproximat de resposta 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud.
Preu Segons Ordenança fiscal 3.9 Segons Ordenança fiscal 2.4
Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és d'1 mes. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.
Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
Servei responsable Infraestructures Urbanes.
Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és d' 1mes a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.
Cita prèvia
  • Oficina de registre Can Marcet

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Telemàtica
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Telemàtica

Tramitació Presencial
Instància de Sol·licitud
Tramitació Telemàtica
Tramitar
Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat