v
17/04/2021 11:16:32
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Taxa per l'ús del Teatre La Faràndula



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Taxa per l'ús del Teatre La Faràndula.
Objecte Aquesta taxa fa referència al tràmit cessió del Teatre La Faràndula. (tràmit 2136)
Documentació necessària L'ús privatiu del Teatre La Faràndula comportarà el pagament de la taxa corresponent o l'exempció d'aquesta per part de l'Ajuntament

La liquidació d'aquesta taxa es podrà efectuar de les següents maneres:
- A l'Oficina Municipal de Recaptació, al c. Indústria, 10.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació --Secció de Creació i Difusió de les Arts
Preu Segons Ordenança fiscal 3.14.
Silenci administratiu Forma part del tràmit cessió d'espai
Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
Servei responsable Secció de Creació i Difusió de les Arts.
Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 2 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada
Cita prèvia https://citaprevia.sabadell.cat/QSIGE/apps/citaprevia/index.html
Veure Enllaç...

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
Fitxes d'acceptació i fulls de seguiment dels residus: Fitxes d'acceptació i fulls de seguiment dels residus Obligatori Ambdues

Tramitació Presencial
Descarregar
Tramitació Telemàtica
Tramitar
Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat