v
22/04/2021 19:59:21
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Certificat de béns



Nivell de Modernització 1. Informació

Nivell de Modernització 1. Informació

Informació
Nom del tràmit Certificat de béns
Objecte Acreditar si la persona sol·licitant figura com a titular de béns als padrons fiscals de l'Ajuntament, tant de béns immobles o béns mobles.

Documentació necessària DNI/NIF/NIE
En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona" i identificar els béns (adreça, referència cadastral o matrícula so es tracta d'un vehicle). Si es tracta d'una societat caldrà còpia dels poders o escriptures de la societat adjuntant la còpia del DNI de l'administrador.

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Gestió Tributària-Oficina d'Atenció Tributària
  • Temps aproximat de resposta Al moment
    Preu Ordenança fiscal general 1.1 de gestió, inspecció i recaptació dels tributs municipals
    Altra informació d'interès (més informació) El periode de validesa és de 3 mesos
    Servei responsable Tresoreria
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a l'oficina d'Atenció Tributària, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
    Poders o escriptures de la societat: Poders o escriptures de la societat Opcional Ambdues

    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat