Nom del tràmit
|
Certificat de béns
|
Objecte
|
Acreditar si la persona sol·licitant figura com a titular de béns als padrons fiscals de l'Ajuntament, tant de béns immobles o béns mobles.
|
Documentació necessària
|
DNI/NIF/NIE En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona" i identificar els béns (adreça, referència cadastral o matrícula so es tracta d'un vehicle). Si es tracta d'una societat caldrà còpia dels poders o escriptures de la societat adjuntant la còpia del DNI de l'administrador.
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona interessada o el seu representant
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any
|
Canals de tramitació presencial
|
Gestió Tributària-Oficina d'Atenció Tributària
|
Temps aproximat de resposta
|
Al moment
|
Preu
|
Ordenança fiscal general 1.1 de gestió, inspecció i recaptació dels tributs municipals
|
Altra informació d'interès (més informació)
|
El periode de validesa és de 3 mesos
|
Servei responsable
|
Tresoreria
|
Cita prèvia
|
Per demanar cita a l'oficina d'Atenció Tributària, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
|